Gå til innhold

EL playoff: Liverpool FC vs Trabzonspor AS - Kamptråd

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå har han jo gått på en av de beste skolene i England (Havenstock School Buismess & Enterprise College) da............

Men vil gjerne høre din teori hvorfor du tror han er dum.

Lenke til kommentar

Så om man ikke er en tenker/filosof så er man dum?

Man kan være smart men fremdeles være en idiot hvis det var det du mente. (Sier ikke at Cole er en idiot)

Og man kan gå på de fineste skolene, men allikevel være komplett idiot. Så ser ikke helt skoleargumentet ditt.... (Sier ikke at Cole er en idiot)

Edit: La til to parenteser så Daniel slapp å misforstå

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Jeg hadde glatt gått og tatt buss i et halvt år, fått lappen tilbake og kjøpt meg en Ferrari og BMW M6. :) Men man blir avhengig av lappen, definitivt, det er hardt å plutselig være uten bil. :p

Så vidt jeg har hørt står han bare i fare for å miste lappen, tror ikke han har mistet den enda?

Lenke til kommentar

Når sant skal sies, så husker jeg ikke stort fra kampen :ermm:

En straffe bom, et annulert mål, et par masive sjanser til å sette den berømte spikeren i kista?

Som en var inne på, Kuyt og Gerrard er tilbake i returen. I am not worried, både for vi spilte til tider bra og for at jeg tar denne cupen som en lek, enn så lenge.

Det som gledet meg var å se et usamspilt og ustødig Liverpool lag finne tonen på banen. Gud jeg unnet Babel det målet, jeg har vert av hans fremste kritikkere, synd han fremdeles mangler gyroen.

I andre omgang: Torres begynner og varme opp, tyrkerene stopper nesten spillet av undring fra jubelen fra tribunen, priceless.

Her så vi noe av det Liverpool står for, mega sjanser, fullt trykk som det skulle vært CL finale. Altså, det forsvant etter hvert, men mega målsjanse pluss 2 straffe situasjoner, hvor en ble straffe gleder meg veldig når jeg ser på dette,(ikke urutinerte) men usamspilte laget.

Hvor henter de kvaliteten fra? Å se boosten når Torres kommer innpå, må også bare oppleves som supporter.

Når det er sagt, så var motstanden svakere enn forventet. Jeg regner med vi fikser dette i returen.

Jeg driter i straffen til Cole, han skulle ikke tatt den i utgangspungtet, men kan du finne et bedre alternativ....?Ikke det nei.

Det viser seg at laget jeg satte opp første gang stemte best, follow the gutts guttis. Traff bla med Paulsen og Lucas, Aurelio og Kelly.

Sikker mye mer jeg skulle sagt, på tide vi tar en pils på Cafeen Hewitt og Pirja.

Lenke til kommentar

Cole sa han ikke hadde tatt straffe siden han var 13. Hvorfor fikk han ta da? >.<

Nå har jeg ikke sett en Torres-straffe, som jeg kan huske, men med hans avslutteregenskaper tenkte jeg umiddelbart at han måtte være det beste valget av de på banen på tidspunktet.

Lenke til kommentar

Særlig når han ikke var på banen på dette tidspunktet. Skjerpings Hewitt, det er nemmelig jeg som er dritas her! Eller han var det? Jaja, han var vist det.

Alternativ, ikke det nei.(jo, Torres) Men 13? Det var news for me, var ikke Cole på banen i Russland mot United?

Anyways, opp til Roy eller?

Pilsen da? Det var et som var essensen i det hele.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...