Gå til innhold

EL playoff: Liverpool FC vs Trabzonspor AS - Kamptråd

guttorm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Cole har ikke akkurat fått en drømmestart på Liverpool-karrieren. Rødt kort, etterfulgt av straffebom...

Og to assist. Huff å huff.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du noengang lest på et Engelsk fotballforum? Så fort noe går i mot United feks er det alltid noen som skriver "sack fergie, sell giggs" eller "fuck, im off to eastlands."

Var sikkert ikke seriøst ment :)

Høres ut som Liverpool spiller like "godt" som i fjor.

Nå skal jeg ærlig talt si at jeg tror dere har bedre, mer oppriktige og mer lojale fans enn City som på merkelig vis har fått flere tilhengere i det siste. Mitt eksempel beviser bare det jeg leter etter (at Shitty har shitty fans) og som kommende journalist (forhåpentligvis) må jeg jo vri og vrenge på ting og skrive slik det passer meg. :p

Lenke til kommentar

Skulle faen vunnet med 4-0. Iz it pozzible.

Sa til de jeg så kampen med at Cole bommer, og jeg var skåsikker. Han virker både litt halvveis ute av form, og veldig nervøs for å imponere nytt publikum. Han gjør mye bra på banen, men sliter også litt. Det kommer seg, heldigvis ikke den viktigste kampen å bomme på en straffe.

Vi spilte bra i 20 minutter, vi får ta med oss det. :) Torres var frisk etter innhoppet.

Lenke til kommentar

Cole har ikke akkurat fått en drømmestart på Liverpool-karrieren. Rødt kort, etterfulgt av straffebom...

Love it love it love it. :D

Glemte å nevne at han mest sannsynlig mister lappen også etter å ha tapt i retten i går.

Assists mot Rabotnicki og Trabzonspor faktisk. Ikke akkurat noe å hoppe i taket for, men smaken er som baken...

Lenke til kommentar

1 omgang var ræv, ingen bevegelse og feil all over the line. Pluss til Babel for å sette den ene sjansen han får (fint forarbeid av Cole der).

Etter pausen var vi noe bedre, hadde mer initiativ og fikk til mere spill, kunne fort fått flere mål. Kjipt med straffebom, men som mange andre hadde jeg det på følelsen.

Siste pluss var at Torres var ganske så positiv.

God natt.

Lenke til kommentar

Assists mot Rabotnicki og Trabzonspor faktisk. Ikke akkurat noe å hoppe i taket for, men smaken er som baken...

Han har jo bare spilt de to kampene og en omgang mot Arsenal. Forventer du assist og mål i kamper som ikke er spilt enda? Joe Cole kan gjøre mye, men han kan ikke trylle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Neimen,påsan da. Hvilket lag assistene kommer fra har da lite med saken å gjøre. Cole har ikke spilt mer en 4 kamper. Så ja, det er bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Roy har vel sagt at EL nedprioriteres kraftig, godt å få penger,pluss kamptrening til Liverpools benk. Men gjør meg ikke stort om Liverpool ryker ut tidlig av EL.

Lenke til kommentar

Definitely. Suppe i Tyrkia. Regner med vi blir nødt til å stille et litt sterkere lag der. Laget vi spiller mot virker jo ikke jævlig bra og med form og motivasjon i orden burde vi greie å ta oss greit videre, men trykket i Tyrkia kan fort bli hardt.

Lenke til kommentar

Han har jo bare spilt de to kampene og en omgang mot Arsenal. Forventer du assist og mål i kamper som ikke er spilt enda? Joe Cole kan gjøre mye, men han kan ikke trylle.

Herlighet. Det eneste jeg sa var at rødt kort, straffebom og tap av førerkort ikke var den beste starten han kunne få.

Lenke til kommentar

Du sa vel heller at to assists mot ikke så gode motstandere ikke var godt nok. :)

Han har selvsagt ikke hatt den beste starten en spiller kan ha, hovedsaklig på grunn av det røde kortet og tre kampers karantene. Men to assists og mye pent spill hjelper på, han kommer garantert til å gjøre store ting for Liverpool med noen kamper i laget. Et eventuelt tap av førerkort er da helt irrelevant for hvordan han presterer for Liverpool.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...