guttorm Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Torsdag 19. august klokken 20.45 Playoff Europa League - Liverpool FC - Trabzonspor AS TV2 Sport [Norge], ITV1, LFC TV, Setanta Ireland Dommer: Thomas Einwaller (Østerrike) Da er det duket for EL Playoff! Lagene har ikke vært i kamp siden 76/77 da trakk Liverpool det lengste strået over 2 kamper. Vi har altså ikke så mange historiske resultater å gå utifra lagene i mellom. Dog vet "alle" supportere at det å spille borte i en Tyrkisk gryte er ren lotto, dermed blir det viktig å legge et godt grunnlag på Anfield i kveld. Det er lite kjentfolk i Trabzonspor sin tropp, men den som har sett litt Norsk tippeliga, vil dra kjensel på tidligere Stabek spiller Alanzinho. Uansett er det et godt lag, og de kommer neppe for å holde dette til 0-0. I andre kamper mot Tyrkiske lag har Liverpool vert ubeseirede hjemme, mens borte har det vært 50/50 seiere og tap. Trabzonspor har 4 seiere og 1 tap på sine 5 siste kamper. Hodgson har gått ut og sagt at PL er prioriteringen til Liverpool denne sessongen. Det er ikke slik at å ryke ut fra EL vi være det helt store tapet for de røde, samtidig er det en fin mulighet for yngre spillere å prøve seg. Det vi blir veldig mange kamper utover, og med tanke på mandagens vanskelige bortekamp mot City er det nesten umulig å ikke gjøre forandringer i troppen fra Arsenal kampen. Samtdig er Mascherano, Agger og Aquilani ute. For å gi plass til Poulsen, er N`Gog flyttet fra A listen til B listen. Liverpools påmeldte tropp: Keepere: Cavalieri, Reina, Hansen*, Gulacsi Forsvarere: Johnson, Agger, Kyrgiakos, Wilson, Carragher, Darby, Kelly*, Irwin*, Skrtel, Ayala*, Robinson* Midtbanespillere: Aquilani, Aurelio, Gerrard, Cole, Jovanovic, Rodriguez, Babel, Mascherano, Lucas, Spearing, Poulsen, Shelvey, Eccleston*, Ince*, Amoo* Angripere: Torres, Pacheco, Kuyt, N’Gog*, Dalla Valle*. Mulig startoppstilling Liverpool: Reina Johnson-Carragher-Skrtel-Kelly Babel-Cole-Poulsen-Jovanovic Pacheco N`Gog Trabzonspor sin påmeldte tropp: Keepere: Tolga Zengin, Onur Kivrak, Bora Sevim Forsvarere: Hrvoje Cale, Arkadiusz Glowacki, Ceyhun Gülselam, Selcuk Inan, Egemen Korkmaz, Tayfun Cora, Remzi Giray Kacar, Sezer Badur, Ferhat Öztorun, Rasimcan Degirmenci*. Midtbanespillere: Engin Baytar, Gustavo Colman, Baris Atas, Alanzinho, Serkan Balci, Drago Gabric. Angripere: Teofilo Gutierrez, Umut Bulut, Baris Memis, Burak Yilmaz, Jaja, Ibrahima Yattara, Hasan Ahmet Sari*. Det ligger an til en fin kamp i flomlyset på Anfield, YNWA! Endret 19. august 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Cole kan bare få starte denne spør du meg. Får jo ikke spilt de neste 3 ligakampene vel? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Enig i at Cole bør få spille, han blir ute de neste 3 ja. Samtidig hadde det vært morrsomt å sett Paceco i aksjon. Mulig Cole havner på ving eller på midtbanen med Lucas. Jeg er veldig usikker på lagoppstillingen. 1 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Smud at denne kampen går på TV2Sport. Jeg må jobbe i kveld og da kan jeg sitte på TV2 Sumo på jobb og se kampen. Heldigvis. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Allmighty. Trabzonspor who? Sier litt om hvorfor det er så ekstremt lite gjevt å vinne EL. 5-0 minimum. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 (endret) De har faktisk ganske god histore Game, seks ligaseiere og 8 cup seiere, vistnok den beste klubben utenfor Istanbul. Så er jo spørsmålet hvor mange det finnes innenfor? Men, du har da hørt navnet før? Det har jo til og med jeg. Etter litt tenking har jeg rotert litt på laget, jeg har tatt Hogson på ordet når det kommer til utskiftninger. Mulig det blir Babel på høyre. Endret 19. august 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Pacheco fra start i den posisjonen vil bare forbli en våt drøm... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Neida, han spilte jo borte i den første runden? Det gjorde Amoo også, og begge imponerte Hogdson, nå satser vi på han viser litt baller(ikke bokstavelig) *Uff, ta bort bildet, svidd netthinne* Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Må slutte å være så jævla negativ Smågal. Vi har ikke Benitez lengre. Great job guttorm. Skal se denne på LFC TV i kveld. 2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Fin kamptråd, ser denne på TV2 Sport hjemme i stua i kveld da oppsigelsen fortsatt løper (sa det opp i forbindelse med bestilling av PL-kanalene). Gleder meg alltid til kamp, men EL-playoff blir litt antiklimaks nå som PL er i gang. Denne bør muligens ligge i LFC-kategorien? Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 22.04.10 21:05 Hvordan gikk kampen? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Sender LFCTV denne live? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Undret litt på det Termo, men slik jeg tolket Alastor sitt site innlegg i "fotball katogoriene må forbedres", så ser jeg det som at både CL og EL trådene skal ligge under PL så lenge det er et PL lag som spiller. Dette for å holde aktivitetsnivået i trådene oppe. 22.04.10 21:05 Hvordan gikk kampen? Jeg byttet datoen, men noe har skjedd i etterkant. Ny feil følger Sender LFCTV denne live? Jepp, det står i første posten også. Endret 19. august 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Ryktet lagoppstilling i kveld: Reina, Kelly, Carragher, Kyrgiakos, Aurelio; Maxi, Poulsen, Lucas, Jovanovic; Cole, Babel. Tommel opp fra meg. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Må slutte å være så jævla negativ Smågal. Vi har ikke Benitez lengre. Great job guttorm. Skal se denne på LFC TV i kveld. Negativ? Realist. .. Og det ligger ann til at jeg hadde rett ja. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Ah var redd jeg ikke skulle få sett kampen idag , men visst den går på LFC tv så får jeg jo sett den Hadde vært kjekt med ett Babel-mål , kraftig langskudd opp i krysset.... det hadde vært herlig Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Blir spennende å se om vi klarer å score mål uten alle de "faste" målscorerene våre - Gerrard, Torres, N'Gog og Kuyt. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Kjekt med midtukekamp mellom Premier League-slagene, og jeg er glad for at vi sender utpå et mer reservepreget lag i dag. Kampen er ikke så enormt viktig i seg selv, EL blir liksom ikke så stort før man begynner å møte andre storlag i knock out-fasene. Men håper selvsagt på seier og avansement, EL kan være en fin mulighet til å spille reservene og ungguttene oftere. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Offisielt : The team in full is: Reina, Kelly, Aurelio, Kyrgiakos, Carragher, Lucas, Poulsen, Cole, Maxi, Jovanovic, Babel. Subs: Cavalieri, Torres, Wilson, Ngog, Spearing, Skrtel, Pacheco. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Maxi-Poulsen-Lucas-Jova Cole Babel I suppose. evt.. Maxi-Pou-Luc-Cole Babel-Jova Endret 19. august 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå