enixitan Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Om du tenker på å putte kjeldekoden i ein standard minnepinne, nei, det fungerar ikkje. Tråden om PSGroove-artikkelen på PSX-Scene er svært informativ, det er bare å lese. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Fader, jeg kjenner jeg er bra misunnelig nå! Ingen tvil om at jeg heller skulle kjøp PS3 i sommer... Men kunne nesten ikk kjøpe det rett etter at Sony (bastards) hadde fjernet Other OS-muligheten heller, også var X60 en del billigere. Skulle gjerne hatt homebrewmulighetene man har på Wii på 360-en for å si det sånn, og så kommer dere PS3-folk og får det først. Enda godt jeg aldri har vært fanboy i denne konsoll"krigen" mellom MS og Sony, da hade jeg virkelig hatt det ille nå. Sjønt, ille nok å føle at man har brukt 1500kr på feil konsoll. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 PSFreedom device compatibility list No er det etter kvart ein del enhetar som støttar dette - Nokia N900, HTC Desire, Magic og Dream, og Palm Pre. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Gi link da for svarte. Igjen, jeg sitter å venter på chippen min fra en webstore, men det blir utsatt hele tia. Noen som har fått sine enda? lag det sjæl da for svarte Takker for link mann! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Finnes jo til en del telefoner nå også. HTC Dream, Desire, Nokia N900 og noen til. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Alle de PS3 spillene er uppet på nettet, og jeg kan ikke spille. Vet ikke hvilken USB-ting jeg må ha. Gidder ikke kjøpe ny mobil for dette.. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Alle de PS3 spillene er uppet på nettet, og jeg kan ikke spille. Vet ikke hvilken USB-ting jeg må ha. Gidder ikke kjøpe ny mobil for dette.. hvis du skal ha dette for og få gratis spill, kan du dra ett vist sted... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Alle de PS3 spillene er uppet på nettet, og jeg kan ikke spille. Vet ikke hvilken USB-ting jeg må ha. Gidder ikke kjøpe ny mobil for dette.. hvis du skal ha dette for og få gratis spill, kan du dra ett vist sted... Du sier det som om det er negativt.. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det ER negativt hvis du kjøper og bruker en slik ting bare for å kunne skaffe deg spill gratis. Det er faktisk så negativt at det er ulovlig. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Vet ikke hvilken USB-ting jeg må ha. Gidder ikke kjøpe ny mobil for dette.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1258429 Har skrevet om noen test-boards, og linket til et liste. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det ER negativt hvis du kjøper og bruker en slik ting bare for å kunne skaffe deg spill gratis. Det er faktisk så negativt at det er ulovlig. Jeg ser ikke forskjellen på å piratekopiere ps3-spill kontra å laste ned en film eller litt musikk? Uansett hvor ulovlig det måtte være, er det en kjennsgjerning at mange gjør det likevel. Ingen jeg har møtt reagerer negativt om jeg sier noe sånt som: Jeg lasta ned en driitbra film i går! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det ER negativt hvis du kjøper og bruker en slik ting bare for å kunne skaffe deg spill gratis. Det er faktisk så negativt at det er ulovlig. Jeg ser ikke forskjellen på å piratekopiere ps3-spill kontra å laste ned en film eller litt musikk? Uansett hvor ulovlig det måtte være, er det en kjennsgjerning at mange gjør det likevel. Ingen jeg har møtt reagerer negativt om jeg sier noe sånt som: Jeg lasta ned en driitbra film i går! Film er 2 timers underholdning, så er det over. Du kan ikke bruke lang tid på det, med mindre du pauser mye, eller ser i sakte film. Du slepper også masse reklame om du laster ned. Spill er så mye mye mer. Du kan, i flere spill, velge hvor mye tid du vil sette inn i det. Du kan ha mange timers morro. Musikk kan høres igjen og igjen, men selv "bruker" jeg det så lite at det går under samme greia som film, noe jeg riktignok bruker myyye men. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Å drive å rettferdiggjøre nedlasting av film eller tv-serier når du er imot nedlasting av spill er bare helt latterlig. Det er ikke noe mer riktig eller lovlig selv om du synest reklamer og dill på filmene er en ulempe. Det er bare hyklerisk å si noe slikt Jeg laster både film og spill! Kjøper alt til PS3 og xbox360, laster stort sett alt til Wii og PC. Penger spart er penger tjent. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Å drive å rettferdiggjøre nedlasting av film eller tv-serier når du er imot nedlasting av spill er bare helt latterlig. Det er ikke noe mer riktig eller lovlig selv om du synest reklamer og dill på filmene er en ulempe. Det er bare hyklerisk å si noe slikt Jeg laster både film og spill! Kjøper alt til PS3 og xbox360, laster stort sett alt til Wii og PC. Penger spart er penger tjent. Er ikke imot det på PC. Bare litt mindre for. Men laster ned masse spill. Kjøper de jeg synes fortjener å bli betalt for, de andre spiller jeg kanskje 1 time, så er jeg lei. Dette gjelder ikke eldre spill. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Om man kjører dette (evt andre hack fra Desire), må mobilen være tilkoplet hele tiden, eller hacker man den bare en gang med mobilen og så kopler det fra hverandre? http://www.dkszone.net/jailbreak-ps3-psfreedom-android-phone-nexus-htc-desire Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Du må koble den til kvar gong du skal starte PS3-en, men du kan ta den ut når du har starta den opp. Dette gjeld PSGroove, og gjeld ikkje den originale PSJailbreak. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Du må koble den til kvar gong du skal starte PS3-en, men du kan ta den ut når du har starta den opp. Dette gjeld PSGroove, og gjeld ikkje den originale PSJailbreak. Og hvor får man tak i noe som virker nå...? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kva med å lese artikkelen du sjølv linka til? Det står ganske tydeleg der. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kva med å lese artikkelen du sjølv linka til? Det står ganske tydeleg der. Nå tenkte jeg på en annen variant en denne da... En USB-stick eller hva som finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå