Gå til innhold

Første ps3 modchip ute?

Fenixen

Anbefalte innlegg

kopiere spill er også stjeling. bare ikke fysisk men er virituel stjeling.

Liker jeg ett spill godt, og PSN fremdeles funker, kjøper jeg..

Det ville det vært om jeg tok kopi av noe og fjerna originalen. Det er ikke tilfellet.

Man har deres produkt, ja, men bare en kopi.

Men nok om det. Finnes tråder dedikerte til sånt snakk. Vi tar ikke det her. Blir offtopic.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke folk her er klar over at ps3 spill kommer på bluray disker som er 25-50 gb store.

Selv med en rask linje for norsk standard tar det jo maange timer å laste ned en slik iso, pluss at det vil ete opp diskplassen på ps3'en veldig fort.

Dette er jo også veldig enkelt for Sony å fikse i oppdatering så man er avhengig av en maskin som ikke kobles til internett. Kan ikke helt se at dette blir så utbredt problem, bortsett fra noen kids som laster ned spill de ikke hadde hatt råd til å kjøpe uansett.

Lenke til kommentar

Faen da.. slutt å klag. Vær glad (eller sur) for at muligheten nå er her. Forhåpentligvis snart for flere.

Jeg liker ikke muligheten for mer piratkopiering, jeg tror PS3 har solgt mye flere spill pga det er så vanskelig med den. Jeg har bare mine store tvil på at de som sitter og piratkopierer gidder å gjøre såpass mye arbeid som å kode om spill til å bare hoppe over videoene. Tviler også på at de gidder å komprimere dem og legge inn på nytt. Nei, jeg håper det aldri blir mulighet for å spille piratkopierte spill på PS3. Det har ødelagt mye for 360.

Lenke til kommentar

Faen da.. slutt å klag. Vær glad (eller sur) for at muligheten nå er her. Forhåpentligvis snart for flere.

Jeg liker ikke muligheten for mer piratkopiering, jeg tror PS3 har solgt mye flere spill pga det er så vanskelig med den. Jeg har bare mine store tvil på at de som sitter og piratkopierer gidder å gjøre såpass mye arbeid som å kode om spill til å bare hoppe over videoene. Tviler også på at de gidder å komprimere dem og legge inn på nytt. Nei, jeg håper det aldri blir mulighet for å spille piratkopierte spill på PS3. Det har ødelagt mye for 360.

De vil ikke lengre tjene så mye på eksklusiver, så vi kan få mer til PC/Xbox 360.. pluss for meg.

Lenke til kommentar

Jeg syns det hadde vært helt suverent å fått muligheten for å ha spilla på HDD. på en 320 eller 500gb får man plass til en del spill. Selv om en Bluray disk kan ha 25 eller 50gb er det VELDIG få spill som utnytter denne plassen.

Problemet med denne usb-modden er alle kidza som utnytter den for fullt til pirat bruk. At noen kopierer et og annet spill fra en kompis er ikke å unngå. Men det er så alt for mange som kommer til å slutte å kjøpe spill.

Heldigvis gjør de det enkelt med å banne slike fra PSN. De som ikke bryr seg om online spilling er heldigvis i stort mindretall.

Lenke til kommentar

Jeg støtter ikke den denne usb dingsen som gjør det mulig å piratkopierer spill.husk på utviklere bruker masse penger slik at vi skal bli underholda,da er det bare rettferdig at vi faktisk bruker penger på et spill som koster 500-600.Har du ikke råd til det så skaff deg en jobb.Fins sikkert haugevis av fjortisser som tenker nå skal jeg låne og tilbake for å så installere på hdd'n.Personlig så gir jeg faen og håper sony kommer med en fiks snart. Jeg foretrekker å ha de i hylla mi jeg.Og at personer blir banna fra psn er de skyld selv siden de utnytter moddchippen som er ulovlig.

Lenke til kommentar

Jeg støtter ikke den denne usb dingsen som gjør det mulig å piratkopierer spill.husk på utviklere bruker masse penger slik at vi skal bli underholda,da er det bare rettferdig at vi faktisk bruker penger på et spill som koster 500-600.Har du ikke råd til det så skaff deg en jobb.Fins sikkert haugevis av fjortisser som tenker nå skal jeg låne og tilbake for å så installere på hdd'n.Personlig så gir jeg faen og håper sony kommer med en fiks snart. Jeg foretrekker å ha de i hylla mi jeg.Og at personer blir banna fra psn er de skyld selv siden de utnytter moddchippen som er ulovlig.

ALLE konsoller kan manipuleres til nå. Hvorfor er dere/du imot den til PS3?

Ja, koster å lage, men om prisen hadde vært noe lavere, hadde flere fått råd til å kjøpe spill, og de hadde tjent mer. 5-600kr for ett spill er DYRT. Kanskje du tjener 200kr i timen, jeg gjør ikke. Er ikke lett å få jobb da under 18.

Lenke til kommentar

du er klar over de 500-600 ikke går rett til utvikler?

disse skal ha pengene:

utvikler

transportselkapene

inportørne

fraktselskap igjen

butikken

og sikkert mer.

jeg håper alle som gjør dette for å piratkopiere blir bannet

Ja går ikke rett til utgiver, men det er da ikke min feil. Utvikleren kunne vel ha satset mer på å la folk laste ned, mot penger?

Blir nok som Xbox 360, er du uforsiktig, blir du bannet. Håper pennen blir billigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...