TheCatIsALie Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 http://www.tqcast.com/2010/08/19/ps3-remains-unhackable-yet-again-whos-next-yet-again/ Som forventet.. JA, man mister kanskje alt sånt, men kan da spille spill allikevel. Har bannet X360 jeg. Kan spille alle spill jeg vil, drit i live. Har GFWL til det. http://psx-scene.com/forums/showthread.php?t=64935 Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hvem bryr seg om PSN? Alle skjønner vel at man ikke logger på online med moddet maskin. Hvis dette er sant og stemmer så blir jo dette tidenes enkleste piratkopiering. Man trenger jo ikke en gang laste ned spill eller brenne dem på plater, kan jo bare installere hvilke spill som helst. Fyttikatta som jeg håper dette er sant,haha. Lenke til kommentar
hexis Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Har akkurat ringt til Modnet.no som bekrefter at den er ekte. Til og med jeg skal vurdere å kjøpe en ps3 nå Ser frem til å ha en maskin med et skikkelig bra mediacenter på sånn jeg hadde på xbox 1. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 seff bekrefter de den er ekte.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Herlig,haha. Håper det er sant. På tide at Sony får smake litt på det wii og 360 sliter med. Dette blir jo enda enklere også, nå kan man bare låne spill av kompiser, installere dem og spille uten platene. Haha, snakker om få seg en i trynet. Men det er nok for godt til å være sant. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Herlig,haha. Håper det er sant. På tide at Sony får smake litt på det wii og 360 sliter med. Dette blir jo enda enklere også, nå kan man bare låne spill av kompiser, installere dem og spille uten platene. Haha, snakker om få seg en i trynet. Men det er nok for godt til å være sant. Og blir færre eksklusiver, så ikke alle må kjøpe PS3 for å spille spill.. Lenke til kommentar
subsist Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Tviler sterkt på at filmene som florerer er fake. Hvertfall ikke den til ozmodchips.com som er en veldig seriøs forhandler. Tviler på at de ville risikere ryktet sitt pga dette. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Er nok ekte .. og jeg vil ha! Har ikke råd til alle disse PS3-spillene.. har hele 6 stk. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Tipper Sony er raskt ute med en update som blokkerer denne. Slikt sprer seg som ild i tørt gress. Jo fortere de får sperret den, jo flere oppdaterer konsollen sin før de hører om chippen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Er nok ekte .. og jeg vil ha! Har ikke råd til alle disse PS3-spillene.. har hele 6 stk. så gå inn på elkjøp og stjel spilla da Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Er nok ekte .. og jeg vil ha! Har ikke råd til alle disse PS3-spillene.. har hele 6 stk. så gå inn på elkjøp og stjel spilla da Det er stjeling. Vil kopiere jeg. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Er nok ekte .. og jeg vil ha! Har ikke råd til alle disse PS3-spillene.. har hele 6 stk. Det er stjeling. Vil kopiere jeg. Sier litt om alder og intelligens når du klarer å si slikt. Fortjener nesten utestengelse fra forumet grunnet den. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Er nok ekte .. og jeg vil ha! Har ikke råd til alle disse PS3-spillene.. har hele 6 stk. Det er stjeling. Vil kopiere jeg. Sier litt om alder og intelligens når du klarer å si slikt. Fortjener nesten utestengelse fra forumet grunnet den. Fordi jeg prøver før jeg kjøper (om jeg liker)? Iallefall jeg ser ingenting galt med det. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Tipper Sony er raskt ute med en update som blokkerer denne. Slikt sprer seg som ild i tørt gress. Jo fortere de får sperret den, jo flere oppdaterer konsollen sin før de hører om chippen Det som skal bli spennande å sjå er om det kjem ein update som kun hindrer chipping eller om dei hiv ut ungen sammen med badevatnet slik som dei gjorde tidligare i år når dei fjerna muligheita for å instalere Linux for å få bukt med eit sikkerheitsproblem. I alle tilfeller så er sannsynligheita stor for denne modchippen vil føre til eit dårlegare tilbud for lovlydige og trufaste PS-brukere. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Håper de ikke får fjernet det. Iallefall jeg er villig til å aldri mer oppdatere for å kunne spille kopier. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Min ps3 trenger ikke sånt, den er flink nok til og samle støv uten. Endret 20. august 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Fordi jeg prøver før jeg kjøper (om jeg liker)? Iallefall jeg ser ingenting galt med det. Fordi du selv sa at du ville kopiere. Noe som ifølge forum regler ikke er lov å diskutere. Jeg er stor fan av moding på konsoller så lenge det blir brukt lovlig. Har selv hatt hdd i ps2 fordi det da går mye kjappere å loade spilla. Det ser jeg som et stort pluss når det gjelder denne modden som har kommet. Men det følger alltid med de som skal kopiere og laste ned spill. Dette taper spill folka på og vi får med tida spill i lavere kvalitet grunnet mindre budsjett. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Fordi jeg prøver før jeg kjøper (om jeg liker)? Iallefall jeg ser ingenting galt med det. Fordi du selv sa at du ville kopiere. Noe som ifølge forum regler ikke er lov å diskutere. Jeg er stor fan av moding på konsoller så lenge det blir brukt lovlig. Har selv hatt hdd i ps2 fordi det da går mye kjappere å loade spilla. Det ser jeg som et stort pluss når det gjelder denne modden som har kommet. Men det følger alltid med de som skal kopiere og laste ned spill. Dette taper spill folka på og vi får med tida spill i lavere kvalitet grunnet mindre budsjett. Jeg diskuterte ikke. Sa ikke hvordan det gjøres. Sa bare jeg kom til å gjøre det. Ser ikke noe galt i det. Var ikke noen guide.. Lenke til kommentar
Walter_White Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 http://www.tqcast.com/2010/08/19/ps3-remains-unhackable-yet-again-whos-next-yet-again/ Som forventet.. JA, man mister kanskje alt sånt, men kan da spille spill allikevel. Har bannet X360 jeg. Kan spille alle spill jeg vil, drit i live. Har GFWL til det. http://psx-scene.com/forums/showthread.php?t=64935 Mulig jeg har mistforstått artikkelen, men sier de ikke at "hacken" bare er mulig på utviklker-PS3er, altså at denne hacken ikke vil fungere for alle med vanlig PS3? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 kopiere spill er også stjeling. bare ikke fysisk men er virituel stjeling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå