Gå til innhold

Første ps3 modchip ute?

Fenixen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fake:)

What an epic fail scam...they're trying to sell these USB drives..

In the YT video, pause at 0:43 ... Uncharted 1's disk is there. But when the guy tries to load R&C:TOD, turn up the volume at 1:23, you can hear a disc coming out...they probably change Uncharted with Ratchet when the PS3 is not being filmed.

Pause at 1:31, the Uncharted BD icon is missing !

Scammers are full of scam.

Lenke til kommentar

men hvor ble det av spillene han satt inn? spiste maskinen de og destruerte de siden de ikke er der etter reebooten?

hacken emulerer jo blu-ray drevet og mounter spillet, blu-ray drevet funker altså ikke lenger, bare det emulerte drevet viser ettersom systemet tror det er eneste drevet som eksisterer.

Sier ikke at det er ekte btw, men at spillet er borte fra menyen er jo absolutt og forvente, ref forklaringen min over.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi får håpe det ikke stemmer, men kanskje er den første modchip til ps3 laget og fungerende :)

Hva mener du med dette? Hvorfor ønsker du ikke at den skal være ekte?

Kanskje fordi PS3 iallefall var den eneste "rene" konsollen som var. Om dette funker, vil nok folk begynne å piratkopiere PS3 spill. Iallefall jeg vil det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi får håpe det ikke stemmer, men kanskje er den første modchip til ps3 laget og fungerende :)

Hva mener du med dette? Hvorfor ønsker du ikke at den skal være ekte?

Kanskje fordi PS3 iallefall var den eneste "rene" konsollen som var. Om dette funker, vil nok folk begynne å piratkopiere PS3 spill. Iallefall jeg vil det.

nettopp... jeg kommer til og med sikkert til å skaffe en selv dersom en ikke blir bricket eller bannet.. MEN jeg foretrekker at den er ucracket, også betaler jeg heller det spillene koster, støtter en god konsoll, og gode spill :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Herlig,haha. Håper det er sant.

På tide at Sony får smake litt på det wii og 360 sliter med.

Dette blir jo enda enklere også, nå kan man bare låne spill av kompiser, installere dem og spille uten platene.

Haha, snakker om få seg en i trynet. Men det er nok for godt til å være sant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...