Fenixen Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) http://www.engadget.com/2010/08/19/ps3-modchip-claims-to-finally-allow-backing-up-games-without-inv/ Vi får håpe det ikke stemmer, men kanskje er den første modchip til ps3 laget og fungerende Regner med vi får bekreftet om den faktisk fungerer de nærmeste dagene, spennende update: ny og bedre video som viser chippen Endret 19. august 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Skeptisk, men om det stemmer er det fint. Men jeg er mer interessert i homebrew-fremskritt. Emulatorer og mediesenter og slikt Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 ja helt enig, homebrew uten mulighet for spilling av pirat ps3 spill hadde vært fantastisk Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 fake:) What an epic fail scam...they're trying to sell these USB drives.. In the YT video, pause at 0:43 ... Uncharted 1's disk is there. But when the guy tries to load R&C:TOD, turn up the volume at 1:23, you can hear a disc coming out...they probably change Uncharted with Ratchet when the PS3 is not being filmed. Pause at 1:31, the Uncharted BD icon is missing ! Scammers are full of scam. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hører ingen eject lyd. 1.23 hører jeg bare trafikk, selv med volumet helt skrudd opp. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 og hvor ble det av spillet som han satt i konsollen? du ser den ikke lenger etter rebooten. ergo de må ha byttet spill Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Aner ikke. Bare sier jeg ikke hørte noe eject lyd. Aner ikke hva han gjorde eller ikke gjorde. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 (endret) se denne, den er ikke klippet. Endret 19. august 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 still fake. hvorfor satt han inn god of war? falskt spill kanskje? og hvis du ser etter reebooten så ser du ikke det spillet ligger i menyen. noe er galt ehr Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 se denne, den er ikke klippet. Om den er fake, er duden flink. Eneste er at det KAN være den PS3'n i videoen ikke blir brukt, men en i bakgrunnen der disk byttes, men at den som vises gjør noe nesten identisk. Om dere skjønner. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Så greit ut i mine øyne... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 men hvor ble det av spillene han satt inn? spiste maskinen de og destruerte de siden de ikke er der etter reebooten? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Eg så video nr 2 i førsteposten..og da han viser at inFamous ligger der så KAN det jo hende at God of War ligger OVER ikonet med inFamous. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 men hvor ble det av spillene han satt inn? spiste maskinen de og destruerte de siden de ikke er der etter reebooten? hacken emulerer jo blu-ray drevet og mounter spillet, blu-ray drevet funker altså ikke lenger, bare det emulerte drevet viser ettersom systemet tror det er eneste drevet som eksisterer. Sier ikke at det er ekte btw, men at spillet er borte fra menyen er jo absolutt og forvente, ref forklaringen min over. 1 Lenke til kommentar
dabear Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Vi får håpe det ikke stemmer, men kanskje er den første modchip til ps3 laget og fungerende Hva mener du med dette? Hvorfor ønsker du ikke at den skal være ekte? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Vi får håpe det ikke stemmer, men kanskje er den første modchip til ps3 laget og fungerende Hva mener du med dette? Hvorfor ønsker du ikke at den skal være ekte? Kanskje fordi PS3 iallefall var den eneste "rene" konsollen som var. Om dette funker, vil nok folk begynne å piratkopiere PS3 spill. Iallefall jeg vil det. 1 Lenke til kommentar
dabear Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg for min del håper på programvare som kan gi støtte for smb (windows fildeling) og direkteavspilling av mkv. Da hadde jeg sluppet å bruke ps3 media player Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Vi får håpe det ikke stemmer, men kanskje er den første modchip til ps3 laget og fungerende Hva mener du med dette? Hvorfor ønsker du ikke at den skal være ekte? Kanskje fordi PS3 iallefall var den eneste "rene" konsollen som var. Om dette funker, vil nok folk begynne å piratkopiere PS3 spill. Iallefall jeg vil det. nettopp... jeg kommer til og med sikkert til å skaffe en selv dersom en ikke blir bricket eller bannet.. MEN jeg foretrekker at den er ucracket, også betaler jeg heller det spillene koster, støtter en god konsoll, og gode spill Endret 19. august 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Herlig,haha. Håper det er sant. På tide at Sony får smake litt på det wii og 360 sliter med. Dette blir jo enda enklere også, nå kan man bare låne spill av kompiser, installere dem og spille uten platene. Haha, snakker om få seg en i trynet. Men det er nok for godt til å være sant. Lenke til kommentar
Walter_White Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 http://www.tqcast.com/2010/08/19/ps3-remains-unhackable-yet-again-whos-next-yet-again/ Som forventet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå