EinarEriksen Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Ny Iphone-applikasjon lar deg dele posisjonen din med dine Facebook-venner. Les mer Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Så lenge det er frivillig å dele informasjonen, så er vel dette en kjekk funksjon man kan leke seg med. Og kanskje til og med ha bruk for - gud forby. Edit: Hvilken kartløsning bruker facebook? Google maps? Tjenesten fungerer ikke like presist som Google Latitude, men baserer seg på at du "sjekker inn" på forskjellige steder. Det kan for eksempel være en park, en restaurant eller en bowlinghall.Vil det si intet kart? hmh... Endret 19. august 2010 av Zappy Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Må aktiverers før kan du redigere hvem som kan se/ikke se lokasjonen din http://tumblr.stevew...-places-privacy edit: D'oh! Endret 19. august 2010 av Bad_Byte Lenke til kommentar
geil Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Er det noe som skiller dette fra Foursquare? Som forøvrig finnes til iPhone i tillegg til Win Mobile, Blackberry og Android. Det kan også integreres mot Facebook og fungerer fullgodt i Norge. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Er det noe som skiller dette fra Foursquare? Som forøvrig finnes til iPhone i tillegg til Win Mobile, Blackberry og Android. Det kan også integreres mot Facebook og fungerer fullgodt i Norge. Forskjeller ligger vel i at folk kommer til å bruke denne... Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 ..Foursquare? Som forøvrig finnes til iPhone i tillegg til Win Mobile, Blackberry og Android. ... Og Palm webOS Lenke til kommentar
Sterkola Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hva skulle vi gjort uten alle disse revulosjonerende oppfinnelsene til Iphone? Nå er det bare å kaste Nokia sin versjon fra ifjor hvor du plasseres nøyaktig der du befinner deg på et kart. Mye bedre å kunne "sjekke inn" i en park... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Så lenge det er frivillig å dele informasjonen, så er vel dette en kjekk funksjon man kan leke seg med. Og kanskje til og med ha bruk for - gud forby. Edit: Hvilken kartløsning bruker facebook? Google maps? Tjenesten fungerer ikke like presist som Google Latitude, men baserer seg på at du "sjekker inn" på forskjellige steder. Det kan for eksempel være en park, en restaurant eller en bowlinghall.Vil det si intet kart? hmh... Facebook Places bruker Bing Maps. LiveSide.net Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Nokia Communities har hatt dette kjempelenge (sommeren 09 tenker jeg) og var en funksjon jeg hadde på N95'en min. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Nokia Communities har hatt dette kjempelenge (sommeren 09 tenker jeg) og var en funksjon jeg hadde på N95'en min. Et HELT år? Ingen brydde seg da, og ingen bryr seg nå. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Utrolig ubrukelig. Litt creepy at folk kan finne meg til enhver tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg