vivastar Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Jeg surfet meg nå nettopp inn på VG.no å ser den mest ubrukelige første sides nyheten jeg har sett på lenge. Hvem bryr seg om at ungen til kronprinsen rakk opp hånden første skoledag? Har VG seriøst ikke noe mere nyttig å skrive om ? Er målløs! VG blir bare dårligere og dårligere "Nå kan jeg holde paraplyen din, så kan du gå bort og hilse på rektor, sa pappa kronprins Haakon til Ingrid Alexandra, ifølge NTB." Endret 19. august 2010 av vivastar Lenke til kommentar
Populært innlegg bIsk0p Skrevet 19. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 19. august 2010 Konge nyheter! 29 Lenke til kommentar
Vibe89 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Konge nyheter! Må være dagens tørreste, haha Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Helt enig med trådstarter. Lenke til kommentar
Filosofi Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 De fleste store media suger maksimalt, de skriver ubrukelige nyheter som legel, samt. som de sprer falsk frykt i samfunnet.... TERROR, VOLDEKT, RAN, VOLD, DRAP, MISSBRUK ..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Det er derfor jeg har sluttet å lese VG og DB Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Link? Dette vil jeg lese Lenke til kommentar
xaco Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 De fleste store media suger maksimalt, de skriver ubrukelige nyheter som legel, samt. som de sprer falsk frykt i samfunnet.... TERROR, VOLDEKT, RAN, VOLD, DRAP, MISSBRUK ..... Og de gjør ofte samme feilen som du(gjør det selv også), nemlig å ikke lese igjennom ting før man trykker publiser. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Dette er ikke Dagbladets kommentarfelt, ta pirking på skrivefeil over pm eller tråden i språkforumet. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Dette er ikke Dagbladets kommentarfelt, ta pirking på skrivefeil over pm eller tråden i språkforumet. Poenget mitt var ikke å pirke på skrivefeil, men at avisene ikke har samme kvalitet lenger, de går for kvantitet og publiserer alt for fort, uten korrekturlesing osv osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå