Berniy Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hei, som en erfaren Jibber har jeg nå lagt opp til å filme Clips av Forskjellige triks og annet sprell jeg og vennene min finner på i bakken og da trenger jeg et Kamera. Video kameraet må filme godt (HD), Tåle en trøkk siden det skal brukes til Sportsfilming. Prisklasse: 3-5000,- Jeg trenger Også et Stativ som Passer til kameraet Takker På Forhånd For Svar Lenke til kommentar
zerosixzero Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Øk budsjettet til 5-6000.- og du har STORE valgmuligheter. Les f.eks litt her: www.camcorderinfo.com Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Skal sjekke ut den siden takk Lenke til kommentar
zerosixzero Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hva ble ditt valg? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Canon HV20 er UTROLIG bra til ski!!! Men best av alt er nok Canon EOS 550D .. Det er sykt for å si det sånn. EDIT: Tåle en trøkk? Er kansje ikke GoPRo HD Hero ,midt i blinken for deg? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Var i USA i for 1 uke siden endte med at jeg Kjøpte GoPro HD med 32Gb SD kort for 250 Dollar I NY på Super Weekend HAr testet det ut i svømmehallen samt på turn treningen med Jibbe Gruppa. Utrolig God Kvalitet og passer perfekt for en villmann slik jeg er Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Vi filmer en del skikjøring, og kameraparken vår er: 2 stk EOS 550D (ny denne sesongen) 1 stk Panasonic HPX171 (ny denne sesongen) 1 stk GoPro HD Hero (ny denne sesongen) 1 stk Canon XH-A1 (solgt) 1 stk HV20 (solgt) 1 stk cable-cam 1 stk DIY dolly Tidligere har vi brukt XH-A1, men den kommende sesongen har vi økt kvaliteten litt. du kan se en del av XH-A1 og goproklippene her. Endret 19. november 2010 av a_strann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå