mr. maggie Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg bare lurer, xboxen har jo 80 gigabyte minne, er det da mulig å lagre et spill, en film eller lignende på den?? jeg har ikke en modifisert xbox hvis dere lurer..! takk for svar.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 den har 8 gigabyte HARDDISK (ikke 80, ikke minne), ne du kan ikke lagre noe på den uten modchip... Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 BTW Haltan, man kan chippe X-Box opp til nærmere 200 GB hvis man vil .. Og ja, du må ha en type mod chip for og kunne legge inn filmer/spill etc. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 BTW Haltan, man kan chippe X-Box opp til nærmere 200 GB hvis man vil .. Og ja, du må ha en type mod chip for og kunne legge inn filmer/spill etc. 137,5 om jeg ikke tar feil er maks.. regnet med at han ikke er særlig interresert da han har 0 peil uansett.. Lenke til kommentar
mr. maggie Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 BTW Haltan, man kan chippe X-Box opp til nærmere 200 GB hvis man vil .. Og ja, du må ha en type mod chip for og kunne legge inn filmer/spill etc. 137,5 om jeg ikke tar feil er maks.. regnet med at han ikke er særlig interresert da han har 0 peil uansett.. Helt riktig!!!! Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 xboxen har ikke 80 gb minne, men en 8gb harddisk. Du kan få innstallert en chip og da blir det mulig å lagre spill på den. anbefaler også å bytte den harddisken til en 120 gb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå