rema100 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 hvorfor har jeg fått hentelapp på den ene pakken når negge kom fram samtidig? Går det ann å hente pakken uten hentelapp? Bare gi dem sending nummret? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Stemmer. Det er to forskjellige sendinger? Da kan det være at pakkene ankom postkontoret til forskjellig tid, slik at hentelappen ikke ble med. Men bare gi sendingsnr, så får du hentet pakkene Edit: Jeg bruker å få hentelapp dagen etter at jeg har hentet pakkene Endret 19. august 2010 av BeFs Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Kan være ulike grunner til at du bare har fått én hentelapp. Du får hentet pakka di med bare sporingsnummeret ja, men du kan også skrive ut en hentelapp fra nett dersom du sporer pakka di der. (gitt at det er snakk om Posten da) Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Kan være ulike grunner til at du bare har fått én hentelapp. Du får hentet pakka di med bare sporingsnummeret ja, men du kan også skrive ut en hentelapp fra nett dersom du sporer pakka di der. (gitt at det er snakk om Posten da) Begge kom samtidig, de er fra utlandet rokomandert: men det gå med bere sending nr? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Rekommandert fra utlandet? Men skal fremdeles gå med bare sendingsnr. Men du må ha begge sendingsnummerene. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg fikk beskjed om at jeg maatte ha pakkelappen naar det var rekomandert sending, selv om det normalt gaar ann aa hente pakker med bare sporingsnr paa det lokale postkontoret. Jeg gadd ikke krangle paa det der og da, siden det gikk fortere aa dra hjem aa hente lappen. Men holder det faktisk bare med sporingsnr for rekomanderte pakker? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Man kan tydeligvis ikke det Utlevering Rekommanderte brev utleveres ved fremvisning av hentemelding som blir levert i mottakers postkasse. Mottaker må signere og forevise godkjent legitimasjon. Jeg har fått rekommanderte sendinger på døra enkelte ganger, og da har jeg jo ikke hatt noen hentemelding... Endret 19. august 2010 av BeFs Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg har hentet rekommanderte sendinger uten pakkelapp. Hvertfall uten den som kommer i posten. Har både skrevet ut selv etter sporing på nett og hatt med meg info som sms eller sporingsprogram på mobilen. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Utrolig at du greier å skrive "negge" på både overskriften å i teksten din. http://www.norsk-kurs.no/ Endret 19. august 2010 av vivastar Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Utrolig at du greier å skrive "negge" på både overskriften å i teksten din. http://www.norsk-kurs.no/ Jeg bruker tlf, bruker xperia mini pro, tastene er småe og er ikke altid jeg treffer, og ikke endre på det, det er et slit. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 jeg har slettet et par poster som ikke hører hjemme i tråden. reaksjoner på dette tas som vanlig på PM. Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 UPDATE; det funka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå