Javeljavel Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 CS!! Neida, på PC må jeg nok si Mafia, Diablo 2 eller Warcraft 3. Utenom dette tror jeg nok det spillet jeg har spillt mest og likt best gjennom tidene er Moon Stone på Amiga. Når jeg først fikk det, gjorde jeg nesten ikke annet enn å spille. Jeg spiller det faktisk enda (har amigaen på hytta) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 CS!! Neida, på PC må jeg nok si Mafia, Diablo 2 eller Warcraft 3. Utenom dette tror jeg nok det spillet jeg har spillt mest og likt best gjennom tidene er Moon Stone på Amiga. Når jeg først fikk det, gjorde jeg nesten ikke annet enn å spille. Jeg spiller det faktisk enda (har amigaen på hytta) merk deg trådens tittel.. årets beste spill[/b] Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 vell som ei warcraft ****** så må eg sei TFT *edit* fin sensur :oops: Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 legend of zelda, the wind waker! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Okei har mange å velge mellom ZELDA: knall bra klarer ikke legge det fra meg.. Og det funket meget bra med cell-shading eller hva det heter.. CM4: Helt klart en skuffelse når det kom, MEN patcher har fixet mye av dette.. Og det er dette jeg kommer til å spille mest... AGE OF MYTHOLOGY: Aldri blitt så gledelig overasket over et spill.. knakende bra hadde vunnet min "pris", hadde det ikke vært for det ble utgitt i fjor RISE OF NATION: Ja kanskje like bra som Age Of Mythology, KONGE spill, spiller bare dette for tiden.. Men hadde det ikke vært for alle bugene i AOM er det ikke sikkert jeg hadde spilt det like mye... PORT ROYALE: Årets overaskelse, men når ikke helt opp BLACK HAWK DOWN: Endelig er delta force tilbake, ikke bare tilbake men tilbake i toppen :o And the Winner is................... Rise Of Nations Lenke til kommentar
zaico Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 ajajajaj... glemte gothic2, men det vinner uansett ikke Men er topp 3 vertfall.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Warcraft The Frozen Throne HELT KLART!!!!!!! Lenke til kommentar
Lhadnir Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Årest spill vil ALLTID være counterstrike.. uansett www.Catch-Gamer.no Lenke til kommentar
slash Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Årest spill vil ALLTID være counterstrike.. uansett www.Catch-Gamer.no vinner av årets golden raspberry isåfall gothic 2 regjerer så langt i år. Lenke til kommentar
ebzter Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 CM4 er årets klart beste spill! Ellers lurer jeg på Port Royale. Synes det ser ekstremt fett ut! Noen som har litt mer å si enn bare: "Godt spill" ? Hadde satt pris på det. Hvordan single-/multiplay er, gameplay og grafikk. Har lest litt og sett på screenshots, men vil gjerne høre noens mening. Er det verdt penga? Edit: Kommer det en omtale av spillet på gamer.no snart? Lenke til kommentar
_Johan_ Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Byggmester bob på nye eventyr Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 årets spill er jo så klart War3 TFT Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 PC: Frozen Throne. Synes WC3 var verdens beste spill, og når jeg nå er ferdig med de to-tre første campaignene i FT er det bare blitt enda bedre! Er det bare jeg som ikke for dette til å bli annet enn en logisk brist? jeg satser bare på at han har beta jeg den 4 juni var frozen trone i hus hos meg,kansje dere får de nye spillene litt sent? Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 [/size]Gothic 2 var konge! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 The Legend of Zelda: The Wind Waker. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Tom Clancy's Splinter Cell er en god kandidat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå