Gibson Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Såvitt jeg er inneforstått med kom Splinter Cell ut i 2002...(?) Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Synest det har komme utruleg mange dårlige spel etter at alle idiot utviklerane starta grafikk kjøret sitt. Siste fem åra har vore ein tragedie. Kjem ikkje spel som Fallout, X-Com og Master of Magic lengere. Ser heldigvis ut som ting er i ferd med å snu. Best i år må nok gå til Vice City (PC). Lenke til kommentar
ratm Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Såvitt jeg er inneforstått med kom Splinter Cell ut i 2002...(?) Ikke til ps2, den kom i 03. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Konsoll: Uten tvil Grand Theft Auto: Vice City....kongespill PC: Command & Conquer serien er min klare favoritt! Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Vel, vice city(pc) er jo bra da, men syns også wolfenstein enemy territory bør nevnes...stemmer for wolfenstein jeg... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hmmm....min stemme går nok til Age of Mythology. Ja, det gjør den. Battlefield 1942 Nå kverrulerer jeg vel mye, men begge disse spillene kom nå ut ifjor. Hadde man kunne strekke deadlinen til 4. juli så ville jeg nok uansett havna på Frozen Throne, testa bittelittegranne beta nå og dette kan bare starte på topp, gå én retning - oppover, og ende ett sted... (Har bare ikke bestemt meg hva jeg skal kalle dette stedet ennå) Lenke til kommentar
jankenneth Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 synd at så få her inne (sannsynligvis) har fått prøvd "The Legend of Zelda: the Wind Waker", det er jo bare utrolig. synes også det er litt rart at ingen har i det hele tatt nevnt Metroid Prime, det er min favoritt Tredjeplassen burde nesten gå til C&C Generals. Utviklerne har vært rimelig slappe og skuffende hittil i år, med unntak av Nintendo som har levert en god del flotte spillopplevelser hittil. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 synd at så få her inne (sannsynligvis) har fått prøvd "The Legend of Zelda: the Wind Waker", det er jo bare utrolig. synes også det er litt rart at ingen har i det hele tatt nevnt Metroid Prime, det er min favoritt Utviklerne har vært rimelig slappe og skuffende hittil i år, med unntak av Nintendo som har levert en god del flotte spillopplevelser hittil. mange som sikkert har prøvd det, bare få som mener de fortjener "foreløpig game of the year"-priser :wink: metroid prime likte jeg ikke, men har aldri vært svak for første-persons eventyrspill. Og all den backtrackingen som måtte til i spillet; huff huff huff zelda er genialt, og kommer på andreplass på min liste bak Dark Alliance til Xbox, som ga meg og en kompis en sinnsyk opplevelse de 7 timene det varte, men har spilt igjennom det flere ganger i tillegg til den første Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 siden det er så mange som nevner titler fra 2002, så nevner jeg: Halo Combat Evolved [X-Box] og Warcraft III Reign Of Chaos [PC] Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Må si at eneste spillet jeg ser FRAM til er half-life 2. Beste spill? hm.. resident evil zero til gamecube.. nei, aller resident evil spillene til gamecube. Halo må være ett bra.. Postal 2 ikke bra men kjempe underholdende. Return to castle wolfenstein er veldig bra.. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 siden det er så mange som nevner titler fra 2002, så nevner jeg: Halo Combat Evolved [X-Box] og Warcraft III Reign Of Chaos [PC] det er de som er litt sløve og ikke helt forstått hva han som laget topicen sporte etter. Beste spill til nå i 2003 Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hmm... Beste spillet til nå i år må nok være Blitzkrieg. Men godsaker som Star Wars Galaxies og tilleggspakken Shadowslands for Anarchy Online er jo like om hjørnet.... Mvh. S. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Har (dessverre) ikke prøvd Wind Waker... Men jeg digga Raven Shield en liten stund.. og CM4 .. (dog ikke mer enn i 5 sekunder ) ... Men jeg tror årets spill ligger forran oss... SWG, HL2 eller Doom 3 .. Tipper på HL2. Lenke til kommentar
Frupp Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 The Legend of Zelda: The Wind Waker ingen tvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå