miseryy Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hei! Jeg har et noe merkelig problem, for noen dager siden så klarte jeg ikke lenger å koble til en side. Det er kun denne siden det er problemer med, alle andre funker helt fint. Har ikke forandret noe på PCen min. Har slått av brannmuren og kjørt gjennom anti-virus og hele pakka, flushet DNSen og tømt for cookies. Derimot gjennom en proxy, kommer jeg inn uten noen problem. Får heller ikke koblet til fra andre PCer i huset. En ting jeg har merket, at jeg kommer inn på siden ved bruk av sidens IP-addresse. Alt går utrolig treigt, men det funker. Dog er det nesten umulig å bruke, når hvert trykk linker til selve addressen og da funker siden ikke. Fungerer også å pinge IP-addressen til siden, men ikke selve addressen. Så jeg er litt lost her kan man si, noen som har noen forslag? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
brk Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Så du hadde flusha dns. Har du andre maskiner i huset du kan teste med? edit: for tidlig på morran til å lese hele innlegg. Kan du linke til siden det gjelder? Endret 19. august 2010 av brk Lenke til kommentar
miseryy Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Her er siden. Er et forum. Endret 19. august 2010 av miseryy Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) edit:glem det Endret 19. august 2010 av thiscouldbeanyone Lenke til kommentar
brk Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Veldig rart. fungerer helt fint hos meg. Har du prøvd å legge inn annen dns server i dns servers på maskinen din? jeg bruker 8.8.8.8 og 8.8.4.4 (googles dns servere) 1 Lenke til kommentar
miseryy Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Prøvde det nå, hjalp dessverre ikke. Lenke til kommentar
brk Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 hmm. kan nesten virke som at nettlverandøren din sliter da. Kopler du direkte til modemet eller via trådløst? Lenke til kommentar
miseryy Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Alt er nok trådløst her. Er ikke engang mulighet for direkte tilkobling, har sånn mac router ( ) som ikke støtter ethernet. Edit: Forresten, glemte å si at siden virker innimellom, men det er ikke ofte. Funker kanskje i 10 minutter klokka 3 om natta, så er det dødt igjen. Så jeg aner virkelig ikke hva som er gale. Endret 19. august 2010 av miseryy Lenke til kommentar
brk Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Redd for at jeg står fast her. Siden fungerer helt fint hos meg. sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå