Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Klarer ikke koble til en side

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et noe merkelig problem, for noen dager siden så klarte jeg ikke lenger å koble til en side. Det er kun denne siden det er problemer med, alle andre funker helt fint. Har ikke forandret noe på PCen min. Har slått av brannmuren og kjørt gjennom anti-virus og hele pakka, flushet DNSen og tømt for cookies. Derimot gjennom en proxy, kommer jeg inn uten noen problem. Får heller ikke koblet til fra andre PCer i huset.

En ting jeg har merket, at jeg kommer inn på siden ved bruk av sidens IP-addresse. Alt går utrolig treigt, men det funker. Dog er det nesten umulig å bruke, når hvert trykk linker til selve addressen og da funker siden ikke. Fungerer også å pinge IP-addressen til siden, men ikke selve addressen. Så jeg er litt lost her kan man si, noen som har noen forslag?

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt er nok trådløst her. Er ikke engang mulighet for direkte tilkobling, har sånn mac router ( :thumbdown: ) som ikke støtter ethernet.

Edit: Forresten, glemte å si at siden virker innimellom, men det er ikke ofte. Funker kanskje i 10 minutter klokka 3 om natta, så er det dødt igjen. Så jeg aner virkelig ikke hva som er gale.

Endret av miseryy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...