TLZ Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Ikke i rett rekkerfølge Rage Against The Machine Ugress Rob Dougan Rob Zombie Apollo Four Forty The Crystal Method The Chemical Brothers Michael Jackson Safri Duo Audioslave Daft Punk ...Kommer ikke på mer... Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 metallica og hip hop er det bare meg eller er metal sjangeren mest populær hær på forumet? Det ser sånn ut, passer forresten perfekt for meg. Får nok mas og sutring over hvor fælt og stygt det er på skolen og av forelder. Jeg hører også litt på TechnoTrance og enkelte punksanger. Utenom det: Metal er den beste musikken man kan få. Enig i klaging på skolen foreldrene, venner som ikke forstår seg på metal og sier: "Man kan ikke høre hva de synger." Det er bare tull, man hører det bra Vil bare si METAL RULES Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 metallica og hip hop er det bare meg eller er metal sjangeren mest populær hær på forumet? Det ser sånn ut, passer forresten perfekt for meg. Får nok mas og sutring over hvor fælt og stygt det er på skolen og av forelder. Jeg hører også litt på TechnoTrance og enkelte punksanger. Utenom det: Metal er den beste musikken man kan få. Enig i klaging på skolen foreldrene, venner som ikke forstår seg på metal og sier: "Man kan ikke høre hva de synger." Det er bare tull, man hører det bra Vil bare si METAL RULES Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Turboneger Iron Maiden Sonata arctica Alice Cooper Black Sabbath&Ozzy Nightwish Metallica Mozart Edvard Elgar Gustav Holst Pantera Comedian Harmonsist (utrolig artig musikk,mein onkel Bomba aus kalumba er vill) Gartner Losjen Metal er best,alt bortsett fra nu-metall som er det verste jeg hører på! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Metal er best,alt bortsett fra nu-metall som er det verste jeg hører på! Det betyr da at du faktisk hører på nu-metall? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hva kjennetegner nu-metal? Lenke til kommentar
Landarr Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hmm, bra musikk? = Metal! Finn frem noe Manowar, Bathory etc Og ellers kan jeg bare anbefalle mye av det som kommer fra vårt fagre fedreland, f.eks: Burzum, Darkthrone,Gorgoroth,Immortal,Emperor etc... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hva kjennetegner nu-metal? at man blander forskjellige sjangre som metal og rapp Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hmm.. joa, veit jo forsåvidt at om man blander metal og rap så får man nu. Men man har jo Rage Against The Machine f.eks, som i teorien er et nu-metal-band. Likevel så blir jo ikke dette kalt nu-metal-band. Når jeg hører nu så tenker jeg først og fremst på band som Slipknot og Papa Roach. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hører for det meste på metal og rock. Liker å danse til rnb og techno. 8) Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Pantera Black Sabbath Metallica Misfits Dimmu Borgir Children of Bodom Mayhem Emperor Kaizers Marilyn Manson (Han har gått mainstream nå... ) Korn Slipknot +++Veldig mye annent Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Progressiv tech-metal, 70-talls prog, atonal klassisk og fri-jazz. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 chill out, dub, club, nu-jazz, jazz, trip hop, funk og generelt mye forskjellig electronica (som er et vidt begrep) kruder & dormeister 4hero nuyorican soul u.n.k.l.e. massive attack herbaliser funki porcini visit venus wagon christ thievery corporation doctor olive röyksopp bel canto d'sound jaga jazzizt bertine zetlitz Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Ja hva tror dere: Led-zeppelin er de beste!! Lenke til kommentar
SoW Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 In flames HammerFall Full Strike Slipknot Smokie Stage Dolls Blind Guardian 3doors down Limp Bizkit Metallica AC/DC Ebony Tears Nirvana Disturbed Lost Prophets Guano Apes Dream Evil Dimmu Borgir Rhapsody Kiss Pantera Rammstein Creed SystemOfADown Marylin Manson CKY Satyricon Black Sabbath Iron Maiden Det var noen, er sinnsykt trøtt nå, og gidder ikke lese over for å evt. skrvie ned mer bra musikk.. Go'natt! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Når jeg hører nu så tenker jeg først og fremst på band som Slipknot og Papa Roach. Papa Roach, ja, men Slipknot? Hvor får du det fra, egentlig? Nu-metal-homser: Linkin Park, Papa Roach, SOD o.s.v. Bra band: -Tool -Led Zeppelin -Rage Against the machine -Cake -Korn -Ac/Dc -Ribozyme -Rockatansky osv. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Hva slags musikk hører DU på? Hører vel for meste på (hard)trance, (hard)house og (hard)club. Det som dominerer playlista nå for tiden er fra Tidy-folka (Lee Haslam, Lisa Lashes osv). Tidy rules ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå