RogueFreak Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Alice Cooper (1sang) Alice har en vel flere enn en god sang? Men fordi jeg er nysgjerrig...hvilken sang? Lenke til kommentar
Term Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 RammsteinAtari Teenage Riot KoRn Fear Factory Anthrax Iron Maiden Nine Inch Nails Black Ingvars!!! Weird Al!!! Nightwish Vilda Mannu Einherjer Xploding Plastix Yello Bare Egil Band Rob Zombie Rob Zombie er bare dødskul da. Ellers: Metallica Creed Evanescence Bruce Springsteen Depeche mode Aerosmith Linkin Park Cradle (of Filth) Rage Against the Machine Billy Idol Guns n' Roses (det gamle for the spagetti incident) [/b] Lenke til kommentar
Term Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Turboneger all the way! Noen fler her som har tenkt seg på Roskilde? Definitivt. Har kjøpt flyreise of festival billett for masse måneder siden. Kommer til å bli knall fett. Skal campe på vest Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Har kjøpt den nye Led Zeppelin Dvd en Over 5 timer live. Har ikke sett den enda, men LZ er alltid kvalitet Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Turboneger all the way! Noen fler her som har tenkt seg på Roskilde? Definitivt. Har kjøpt flyreise of festival billett for masse måneder siden. Kommer til å bli knall fett. Skal campe på vest Vest seff. Fly..? Fysjomfysj.. man skal ta bilen og rægge nedover Edit: Så at du kom fra Tromsø så.. :oops: Er litt greiere når man skal dra fra Drammen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Alice Cooper (1sang) Alice har en vel flere enn en god sang? Men fordi jeg er nysgjerrig...hvilken sang? helt enig AC har mye bra. På sitt beste er det kanonbra - og med "the billion dollar babies" besetningen ble de jo i sin tid regnet som et av verdens beste band. Særlig albumet "killer" bør nevnes.. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Alice Cooper (1sang) Alice har en vel flere enn en god sang? Men fordi jeg er nysgjerrig...hvilken sang? Det er klart jeg syns han har flere enn èn bra sang, så det var kanskje galt av meg å skrive "1sang" :oops: ... Den sangen jeg mente på var Alice Cooper - Poison.. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Det som er bra er LED ZEPPELIN - STAIRWAY TO HEAVEN LIVE 70tallet Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 metallica!! og mye hip hop.!! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Alice Cooper (1sang) Alice har en vel flere enn en god sang? Men fordi jeg er nysgjerrig...hvilken sang? Det er klart jeg syns han har flere enn èn bra sang, så det var kanskje galt av meg å skrive "1sang" :oops: ... Den sangen jeg mente på var Alice Cooper - Poison.. 5 knall-låter av AC: only women under my wheels halo of flies Long Way To Go elected ..skal laste ned og høre "poison" . Mulig jeg har hørt den men kan ikke huske det 8) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 metallica!! og mye hip hop.!! Vik fra meg! Nevn nå ikke METAAALIICAAAH og hip som hopp i samma setning Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 metallica!! og mye hip hop.!! BLASFEMI Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 metallica og hip hop er det bare meg eller er metal sjangeren mest populær hær på forumet? Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 metallica og hip hop er det bare meg eller er metal sjangeren mest populær hær på forumet? Det ser sånn ut, passer forresten perfekt for meg. Får nok mas og sutring over hvor fælt og stygt det er på skolen og av forelder. Jeg hører også litt på TechnoTrance og enkelte punksanger. Utenom det: METAL RULES Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 rap,hip-hop,punk,rock, alt av gamle slagere og til tider klassisk Btw så er bra musikk smak det du liker og høre og det en person liker som er det samme du liker. ehh ja uansett ka musikk type det måtte være. :wink: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 metallica og hip hop er det bare meg eller er metal sjangeren mest populær hær på forumet? Etter det eg vet er det veldig få hip hopere som liker å drive med data. De er vel ute og koser seg med the bitches. hip to the hopp. Gj!! metallica!! og mye hip hop.!! Vik fra meg! Nevn nå ikke METAAALIICAAAH og hip som hopp i samma setning Helt enig! Man nevner ikke noe dritt som metallica og hip hop sammen. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Helt enig! Man nevner ikke noe dritt som metallica og hip hop sammen. dritt som metallica :o jaja deg om det men personlig det ruler når du først begynner å høre litt på det så er det jo helt konge likte det ikke i starten jeg heller for 5år siden kanskje men nå er det on top of the throne Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Skal editere dette etterpå Lenke til kommentar
inoxx Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Metallica (S&M) Disturbed Korn Papa Roach Rammstein Red hot Chilli peppers linkin park Evanescence Spiritfall Ayla Dj quiksilver ATB Dj Dean DMX D12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå