Bluebeans Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 rap,hip-hop,punk,rock, alt av gamle slagere og til tider klassisk WTF??? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Dette har jeg på iPod-en min nå: Alice in Chains Audioslave BB. King Bach, Johan Sebastian Beatles, the Beethoven, Ludwig van Bigbang Black Sabbath Blind Guardian Børretzen, Odd Buena Vista Social Club Callas, Maria Cornelis, Vreeswijk Doors, the Eggum, Jan Eminem Enya Gitarkameratene Godsmack Goldfinger Gomez Grieg, Edvard Händel Haydn Jan Johansson Jarle H. Olsen Jimi Hendrix Junior Senior Kaizers Orchestra Led Zeppelin Locomotives Mads Eriksen Metallica Millencolin Mozart, Wolfgang Amadeus Muse NOFX Orff, Carl Øystein Sunde Pantera Paus, Ole A Perfect Circle Rage Against the Machine Ralph Myerz and the Jack Herren band Rammstein Ribozyme Rockatansky Röyksopp Secret Garden Shpongle Sigur Rós Silverchair Slipknot Smashing Pumpkins Tchaikovsky Tool Vex Red Vidar Busk Vivaldi, Antonio Weezer Ps: Nå har jeg ikke tatt med de artistene og komponistene jeg har mindre enn et helt album med. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 rap,hip-hop,punk,rock, alt av gamle slagere og til tider klassisk WTF??? Jeg hører veldig mye på klassisk. Er det noe gale med det, Ôrîon? Mine favoritter er: Vivaldi (De fire årstidene, seff), Mozart (Eine Kleine Nachtmusik), Beethoven (Für Elise, 5. symfoni), Grieg (Dovregubbens hall, Morgenstemning) m.m. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 LotR Soundtrackene Nightwish Iron Maiden "Theme" songs fra div. filmer Rolling Stones Det meste av trance, og techno... Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Alt av Black Ingvars! Schlager Metal Earcandy Five Earcandy Six Kid's Super Hits Sjung Och Var Glad Heaven Metal Sjung Och Var Glad 2 Sjekk ut Black Ingvars synge "Bananer i pysjamas" på den nyeste plata (barnetv fra TV2...ubetalelig!!!) Hayhay!! Du glemte Dansbands plata - som jo faktisk er den råeste av alle! -Black Ingvars rocker hardt!!! -Karlstads Collage Uber alles! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Metal, metal, metal f.eks: Arch Enemy In Flames At The Gates Dark Tranquility Hypocrisy Opeth Lenke til kommentar
QTC Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hva slags musikk hører DU på? Har du oppdaget noen nye/gamle "konge"-skiver du gjerne vil anbefale? Selv hører jeg på alt fra Blues til Black Metal. Det vil si alt mulig. Så lenge det er bra... Men hva er bra? Noen tips? Kingdom Come "beste" heavyen som er ... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 QTC: Hvis du er ute etter virkelig god musikk, kan jeg bare nevne ETT band, og det er TooL. Det er hva jeg vil kalle en form for intelligent progressiv (hard) rock. Disse krever at du hører litt på før du virkelig blir "frelst"... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 QTC: Hvis du er ute etter virkelig god musikk, kan jeg bare nevne ETT band, og det er TooL. Det er hva jeg vil kalle en form for intelligent progressiv (hard) rock. Disse krever at du hører litt på før du virkelig blir "frelst"... Najs musikk... Har alltid likt dem og sangen Sober. Ellers har vi Primus, Rammstein, oomph und so weiter Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Ja, Sober er bra, men hvis du hører mye på albumene Ænima og Lateralus, så innser du at det ikke finnes noe som kan slå dette. Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Ja, Sober er bra, men hvis du hører mye på albumene Ænima og Lateralus, så innser du at det ikke finnes noe som kan slå dette.. Ps: Hvis noen ser feilen på URL-taggen min to poster opp, så gjerne si ifra.. Hjernen min virker ikke i dag. TooL TooL. Jepp, du er i siget med dobbelfnutter. Skal det være dobbelfnutt, enkelfnutt eller ingen fnutt => That's the question. Yoda Lenke til kommentar
starfish Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Artister/Band: Led Zeppelin Jimi Hendrix AC/DC Iron Maiden Guns 'N' Roses Og Viking Metal: Burzum, Borknagar, Darkthrone, Einherjer, Naglfar, Enslaved osv.. Det er det jeg hører på. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Turboneger all the way! Noen fler her som har tenkt seg på Roskilde? Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 torboneger muse Motorpsycho Múm Kaptein kaliber Autechre aphex twin Queens of the Stone Age iron maden + mye mer Får ikke drat til Roskilde i år men skal ta igjen så godt jeg kan på øya festivalen og eventuelt quarten Lenke til kommentar
Gef Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Hører helst bare på Techno, Trance, rave og Dance Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Gah.. quarten er kjipt. Det blir som å sammenligne TG med et små-lan i karasjok. Feelingen er heeeelt annerledes. Men musikk er musikk Lenke til kommentar
Bach Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Equinox (Ikke begriper jeg hvorfor ikke de ble verdensberømte. ) DieKrupps NIN Marillion Bobby McFerrin (Har faktisk mere enn "Don't worry, be happy" ) Nusrat Fateh Ali Khan Yello Jøkleba (Noe av den beste jazzen i Norge. ) Allt av Bach-kantater med Collegium Vocale Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg hører en del på deg, Bach. Men Tool er litt bedre, Johan Seb. Beklager å måtte si det. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Mine må være: (ikke i riktig rekelfølge) In flames HammerFall Full Strike Slipknot Blind Guardian 3doors down Limp Bizkit Metallica AC/DC Ebony Tears Nirvana Disturbed Lost Prophets Guano Apes Dream Evil Dimmu Borgir Rhapsody Kiss Pantera Rammstein Black Ingvars Guns`n Roses Creed SystemOfADown Marylin Manson CKY Black Sabbath Iron Maiden Spineshank Tenacious d Judas Priest Devin Townsend Gamma Ray, Flogging Molly Lordi Luca Turilli(Gitarist i Rhapsody) Pagans Mind Manowar Einherje Lost Horizon Alice Cooper (1sang) Evanescence Satyricon Dark Tranquility Children Of Bodom Disturbed Jaggernaut Opeth Otep Tror det skulle være de fleste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå