Chester Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Linkin Park Kaizers Metallica Staind Tenacious D og noe av System Of A Down Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 rap,hip-hop,punk,rock, alt av gamle slagere og til tider klassisk Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Bee Gees Disneyland After Dark (DAD) Coldplay 10,000 Maniacs Shania Twain No Doubt Smashing Pumpkins Aerosmith Creed Air Sarah Brightman Sita Pink Melissa Etheridge Rush Crash Test Dummies Linkin Park Alanis Morissette Andrea Bocelli Jethro Tull Lenny Kravitz Etta James Grant Lee Buffalo Korn Foo Fighters Blink 182 Bad Religion Bryan Ferry Calvin Russell Celine Dion Chicago Clawfinger Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 BigBang, Kent, The Dandy Warhols, Euroboys, Eels, The Strokes, Red Hot Chili Peppers, dj Ötzi (kødda :smile: ), Euroboys, Gluecifer, Turbonegro, Kaizers Orchestra, Blur, U2, Travis, The Margarets, +++ finnes mye bra musikk. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 bra musikk. Tenacious D N.E.R.D Spooks CKY Wu Tang Clan Ashanti Weird Al Yankovic orker ikke finne fler nå .. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Huff...kommer til å ta 2 år for å nevne all bra musikk jeg hører på men vi tar et utdrag Cypress Hill System of A Down KoRn Deftones littegrann Iron maiden Nirvana Beatles Prodigy Metallica Funkdoobiest 2pac Beastie Boys Moby ad/dc Rolling stones Dimmurbogir Children of B. Kaizers Orchestra Tungtvann Fatboy slim Guns N' Rosese Osv, for å nevne noen. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 dimmu borgir cradle of filth marilyn manson rancid windir pennywise tool rage against the machine public enemy borknagar jokke In Flames Marduk Rammstein Dark Funeral Canibla Corpse Bad Religion CKY KoRn Deftones Satyricon tidlig Limp Bizkit tidlig Metallica og for ikke p snakke om Gatas Parlament! Last ned noen sanger av gatas parlament. Beste rap jeg har hørt noen sinne. Oppdaget gatas i 1999, men nå har skiva kommet, og den er sinnsvakt bra. Må opplesves. Mange av låtene kan lastes ned fra hjemmesiden http://www.gatasp.no , det er mest demoer og live materiale, men alikavel jævlig bra. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Trance... Alt Ferry Corsten og Tiesto rører blir til gull. Ellers kansje litt Hard house Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Mine favoritter, i ingen spesiell rekkefølge: Depeche Mode The Cure Fad Gadget Kraftwerk Laibach Metallica (før Bob Rock tok over og ødela alt) Red Star - Red Army Chorus Trance-musikk er faktisk OK, men kun som festmusikk. Nesten alle kameratene mine skjeller meg ut når jeg setter på noe av det andre jeg nevnte. Faktisk helt uforståelig!! _________________ tsk, tsk... [ Denne Melding var redigert av: zuperMensch på 2002-05-26 04:14 ] Lenke til kommentar
Endre Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-02-02 19:04, the_ruthless skrev:EnD.R.E., skal vi gifte oss? :razz:EvilHomer er forsåvidt heller ikke så ille...Fet musikk. May the GeForce be with you. Tja...når passer det for deg da? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 bjelleklang - hyttetur rocker mora di Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 etter min mening er bra musikk en musikk som ikke lar seg styre av markedet. Grupper som jeg hører på er: Windir Einherjer Metallica Finntroll Tool Tenacious D Blind Guardian Àsmeigin Dimmu-Borgir Borknagar Arch Enemy In Flames Vanskapt Grand Alchemeist Grave Digger Immortal Judas Priest Otyg Sepultura Old Mans Child Ulver System of A Down The Kovenant Tristania Vintersorg Slayer Redharvest Thyrfing Tristania Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Elton John (ALT!!!) Popium (ALT!!!) Red Hot Chili Peppers (Det meste) Good Charlotte (men kun "Day That I Die"...) The Rasmus (men kun "In The Shadows"...) Kent (Masse bra der...) DeLillos (et par skikkelig fine der, som "Smak Av Honning") Alice Cooper (men kun Poison...) Apocaliptica (men kun Carmina Burana - O Fortuna...) Keltisk (hvem har vel ikke The Celtic Circle?) Alt av rolig rock, pop eller keltisk egentlig Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hva slags musikk hører DU på? Har du oppdaget noen nye/gamle "konge"-skiver du gjerne vil anbefale? Selv hører jeg på alt fra Blues til Black Metal. Det vil si alt mulig. Så lenge det er bra... Men hva er bra? Noen tips? <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Crywolfuhuu på 2002-01-31 03:35 ]</font> alle har forskjellige meninger. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Enig med deg Tadcomp, Red hot chili peppers er bra musikk og her er min lille liste: Metallica:woot:2k Black Sabbath Iron Maiden Red hot chili peppers Acdc Micheal Jackson Twisted Sister noe Safri Duo Eminem Og Steppenwolf Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Min liste: -Muse -Linkin Park -Red Hot Chili Peppers -Greenday -Coldplay -Placebo Alt dette er Her kommer de som jeg syns er bra, men som jeg ikke hører SÅ mye på. - Eminem - Queens of the stoneage - System of a down - Ozzy Osbourne - Eric Clapton - Micheal Jackson - Foo Fighters Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hva slags musikk hører DU på? Har du oppdaget noen nye/gamle "konge"-skiver du gjerne vil anbefale? Selv hører jeg på alt fra Blues til Black Metal. Det vil si alt mulig. Så lenge det er bra... Men hva er bra? Noen tips? <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Crywolfuhuu på 2002-01-31 03:35 ]</font> alle har forskjellige meninger. jepp man vil aldri komme til enighet når det gjelder personlige meninger Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Metallica,stratovarius,avantasia,hammerfall,sonata arctica,Linkin Park,iron maiden hærregud denne listen blir alt for lang hører på alt som minner om rock er vel best å si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå