SuperDVD Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Har nå prøvd å lest litt rundt på trådløst headset, men blir ikke klok på hva som er bra. Det noen sier er bra, sier andre er dårlig. Og er egentlig også redd for å kjøpe et og bli skuffet. Har et trådløst Phillips SHC8585 headset jeg gjerne vil bytte ut da jeg er lei av at lyden slår seg av hele tiden. Selve lyden i det er egentlig helt greit, men det slår seg av og skurrer veldig ofte. Kan plugge det inn i tv-en eller pc-en og det kan ta opptil 5 minutter før lyden kommer og det virker ikke som den takler alle lydformater heller for plutselig så bare detter lyden ut. Da må jeg sette på noe musikk eller lyder som er høye og kraftige for å få lyden tilbake. Lyden detter også ut om jeg ikke har på lyd eller noe og det har gått mer enn 5 minutter. Jeg har også en venn med samme type headsett og som har nøyaktig det samme problemet. Er det et problem med alle trådløse headsett eller det kun den typen? Hvor lang tid er vanlig før lyden kommer på når man plugger det. Vet med headsett med kabel så skjer det jo med en gang. Prisen bør være under 2000, lyden bør være god for muskk og tv og lyd som ikke slår seg av, uten mikrofon, behagelig å ha på seg da jeg sitter med det fra morgen til kveld, det må ha lader for å lade opp batteri og det må ha volumkontroll på headsettet. Noen som vet om noe bra som støtter mitt behov? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå