Gjest guest_hjelpmeg Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hei godt folk her på disk.no Ok.. for å gjøre dette så kort så mulig skriver jeg følgende. Jeg gikk på ett party hadde det morro ble invitert av random'e damer til nachspiel møtte en som heter "xxxxx" og fikk følelser for hu. Gikk på enda en fest med hu, snakket litt, begge sjenerte ingenting skjedde, neste fest var jeg også med.. Da var vi ute i naturen og drakk på stranda og kosa og grilla. MEN hu klina med en annen rett forran trynet mitt.. ble sjalu, gikk meg en tur imens jeg var halvveis drita.. Noen folk kom og ødela festen på stranda, nesten slåss kamp, folka som kom for å ødelegge ble jagd vekk av oss jeg ente nesten opp i en voldsom slåsskamp. "xxxxx" ringte og spørte om jeg hadde det bra. Sa ja og spørte om det samme, ja.. Neste helg spørte hu meg om vi ikke skulle finne oss en filmkveld med noen av venninene hennes hjemme hos henne. Morra og Faren hennes er skilt (visste ikke jeg) Så jeg gikk til Faren og dreit meg ut mens henne var egentlig hos morra si. Etter dette har det ikke vært noen flere fester, hu gikk på en jentekveld. Har spørt hu om hu vil bli med på stranda, men nei, jentekveld... Så har jeg ikke snakket med hu på face/msn for å slappe av litt. (Roe ned hele greie og tenke..) Klarer neppe å få hu ut av hodet.. Så starter skolen, over 600-700 elever møtes i kantina på skolen. Hu kommer forbi meg mens jeg står med vennegjengen og ler så det griner hu "poker" meg i magen, jeg snur meg og poker tilbake, vet ikke om jeg gjorde for hardt eller ei.. Hu er logget på msn og det er dønn stille, ingen prater med hverandre. Vi er begge litt sjenerte og har egentlig ikke så alt for mye å snakke om generelt. Jeg på fritiden henger med mine venner og gamer og trener på senteret.. ingenting spesielt og snakke om Er ikke en jente fyr heller så snakker sjeldent om "å han hadde pene øyenbryn" eller sånn gossip snakk osv .... Spørsmålet mitt etter at du har lest det slitsomme ovenfor er om jeg virkelig skal satse på dette? Kan nevne at hu er ett år eldre og blir russ til neste år "2011". Jeg vet ærlig talt ikke om hu er keen på fyren hu klina med eller om hu er keen på meg, vi har veldig god kjemi når vi prater.. men når vi møtes og ikke prater ser det for dumt ut siden vi ikke "gjør" noe.. Lenke til kommentar
Gjest Anonym Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Foralldel! Du må bare bruke litt mer tid med henne, snakke om dine følser for henne. Ikke vær redd for å gi henne komplementer. Å gi sanne komplementer er bare bra for begge partner, og spør om hun har følser for deg i det hele tatt. ikke vær redd for å dirte deg ut, gjør dette helt alene med ingen "tilhengere". da skal det gå bra Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå