Gå til innhold

Sjermen fryser med MW2 !

Anbefalte innlegg

Okei, Her er problemet:

Jeg har Ps3, Å jeg har spilt mw2 helt siden det kom. Vær dag faktisk å det som skjer hele tiden nå har aldri skjedd før. Når jeg går inn på for å spillet så fryser bare skjermen å playstation klikker. Jeg må restarte for å få den til å funke igjen ! Det skjer vær gang. Det skjer også på special obs, Uten internett tilkoblet, Det klikker da og. Også har jeg prøvd å bytte cd, Har to eksemplarer. Det samme skjer også på playstation til samboeren min. Men dette skjer bare på Mw2 ! Ikke på Gta, Eller når vi ser på film via mediaserveren. Hva i all værden kan dette være? Jeg skjønner virkelig ingenting..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det samme problemet, har du prøvd å "vaske" den med tskjorta di? funka for meg

Vaske noe som helst med t-skjorte er å be om stripete CD. Bruk egnet klut til rengjøring av CD'er.

Til problemet til TS: Det er meget mulig at det er maskinen din som blir overopphetet, noe som resulterer i at feks spill fryser.

Lenke til kommentar

Åh Jeg leste vist feil. Men hvis den blir overopphetet. Hvorfor skjer det da bare med mw2? Ikke med eksempel GTA? Jeg skjønner virkelig ingenting av hva som er galt. Det holdt på å fryse seg hele tiden for to uker siden, Så sluttet det plutselig å nå har det begynt igjen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...