mathjo Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Okei, Her er problemet: Jeg har Ps3, Å jeg har spilt mw2 helt siden det kom. Vær dag faktisk å det som skjer hele tiden nå har aldri skjedd før. Når jeg går inn på for å spillet så fryser bare skjermen å playstation klikker. Jeg må restarte for å få den til å funke igjen ! Det skjer vær gang. Det skjer også på special obs, Uten internett tilkoblet, Det klikker da og. Også har jeg prøvd å bytte cd, Har to eksemplarer. Det samme skjer også på playstation til samboeren min. Men dette skjer bare på Mw2 ! Ikke på Gta, Eller når vi ser på film via mediaserveren. Hva i all værden kan dette være? Jeg skjønner virkelig ingenting.. Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hadde det samme problemet, har du prøvd å "vaske" den med tskjorta di? funka for meg Lenke til kommentar
mathjo Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Vaske hva da? Cden? Lenke til kommentar
mathjo Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Det er utelukket at det kan være noe galt med cden når jeg prøvde to mw2 Cd'er. Den andre er nesten ubrukt. Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Er ps3'n din gammel?`Prøv å snakk med butikken/ps3 kundeservice Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hadde det samme problemet, har du prøvd å "vaske" den med tskjorta di? funka for meg Vaske noe som helst med t-skjorte er å be om stripete CD. Bruk egnet klut til rengjøring av CD'er. Til problemet til TS: Det er meget mulig at det er maskinen din som blir overopphetet, noe som resulterer i at feks spill fryser. Lenke til kommentar
mathjo Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Jeg har to Ps3 Har ikke mye på dem. Det skjer med begge to. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Begge kan jo bli overopphetet, skitten og ripete CD? Lenke til kommentar
mathjo Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Åh Jeg leste vist feil. Men hvis den blir overopphetet. Hvorfor skjer det da bare med mw2? Ikke med eksempel GTA? Jeg skjønner virkelig ingenting av hva som er galt. Det holdt på å fryse seg hele tiden for to uker siden, Så sluttet det plutselig å nå har det begynt igjen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Står mye om dette på Google, prøv å se der etter løsninger.Mange som har samme problem som deg har eg sett rundtom. Lenke til kommentar
zerqs Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Har samma prob, fant det på google KNEL for google! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Om du fant svaret, så kan du kanskje poste det her så andre kanskje kan dra nytte av det. Lenke til kommentar
mathjo Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Ja, Jeg har i værtfall ikke funnet ut noe. En stund siden problemet har oppstått nå, Men er jo litt kjederlig å ikke vite hva som er galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå