Gå til innhold

Corsair H50 på HTPC i Silverstone SST-GD05?

Anbefalte innlegg

Dette med å ha radiatoren på siden synes jeg fremdeles er en dårlig ide.. Hvorfor?! jo fordi all varme som kommer fra selve kabinettet (HK,GPU,RAM,HDD,PSU) må da gå gjennom radiatoren for å komme ut. skjønner du?.

Hvis du ikke skal overklokke så går det vel greit med radiatoren på siden. :)

Jeg fant akkurat ut at begge viftene på siden suger luft inn... så forsåvidt så ville radiatoren fått kald luft. Men det er vel ikke den beste løsningen med kun en pull-vifte. Kanskje da løsning 2 ville fungert best...? Vi får se. Jeg har uansett lært mye av å drøfte dette med dere. Før jeg la ut posten var dem mange ting jeg ikke hadde tenkt på - nå vet jeg at jeg skal få det til. Er ikke redd for å mekke litt. Men det blir neppe så pent. Forrige gang jeg "moddet" brukte jeg platesaks og klippet ut hull i et kabinett. Jeg rev meg selvfølgelig til blods på de skarpe kantene jeg ikke gadd å fjerne. Til slutt teipet jeg over kantene for å unngå mer blodsøl.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehehe.. Husk å ta gradene av det du har kuttet!!! Multi dremmel med kutte/slipe dibbebutter!

Nå har du fått krydder i tankegangen :w00t:

Bra jobba :thumbup:

Kult om du hadde postet bilde av ferdig modd.

Lykke til :)

HUSK!!!!! Ta ut alle komponenter!!

Metallspon og slipestøv...no goood!

HUSK også værnebriller!! en dremmel spinner rundt ca 10-15000 RPM.. Kutteskiven er veldig tynn,knekker lett!!.

Endret av jetzbullet
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fant akkurat NorthQ 3590 Siberian Tiger II til kr. 399,- på Komplett i helgen. Det er jo temmelig billig.

Måtte bare kjøpe den og kommer til å prøve å få den til å funke. Kanskje den kan brukes passivt. Får se om det er mulig å bruke den i Silverstonekabinettet. Kanskje passivt...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...