Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det noe mellom linjene som jeg ikke oppfatter?

Gjest bilteori

Anbefalte innlegg

Gjest bilteori

Heisann!

I helga skal jeg til en barndomsvenninne og øve på bilteori sammen. Hun ringte meg tidligere i sommer midt på natta fordi han hadde en edderkopp som hun var redd for å håndtere. Siden jeg hadde snudd døgnet veldig ille stakk jeg bortover. Da jeg kom dit sa hun at edderkoppen var borte, men hun serverte kveldsmat og hyggelig selskap. Det skjedde ikke noe da, men jeg lurer på om det var en invitasjon som jeg ikke skjønte fullt. Jeg er typen som ikke kan lese mellom linjene og må få ting slengt inn i trynet. Så jeg lurer på om det kan være safe å gjøre en move i helga? Spesielt siden det var hennes initiativ å lese teori sammen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hele vennskapet kan jo gå rett vest, om hun ikke har noen baktanker. Har svidd meg et par ganger og ting blir aldri bra igjen.

Hun kan også være keen selvsagt og skal du prøve deg, bør du begynne forsiktig så du kan trekke deg ut uten harm. Kan også gi henne hint og se hvordan hun reagerer.

Et par tips kan være å se henne i øynene, gjøre temarelaterte spøk eller vits. Hvis dere da etterpå har en god tone, vil det ikke skade å spørre henne ut, og kanskje la henne bestemme om det er en date eller ikke.

Får holde oss oppdatert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...