evenandreas Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Jeg kjøpte min Xbox 360 Arcade julen 2008 og har ikke hatt noen form for problemer, helt til nå.. Plutselig kobler kontrollen seg ut, jeg sjekker bateriet jeg skifter det til og med men ingen ting skjer. Hva har skjedd? :O Endret 18. august 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Skjedde også med meg. Det som ødela den var at den blir herpa når man surrer ledningen dens rundt kontrollen. Den kan bli ødelagt der ledningen starter siden de blir veldig bøyd. Det må ikke være synlig. I hvertfall var det problemet mitt, ikke sikkert det er det samme som ditt. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Bruker ikke ledning Tror du jeg fortsatt har garanti på den? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hvor lenge siden er det du kjøpte den? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Julen 2008 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Er en liten stund siden. I noen butikker står garantien på kvitteringen eller så står den kanskje på boksen. Du kan kanskje ta kontakt å spørre der du kjøpte den fra. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Tror jeg må lete opp kviteringen... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hva heter butikken du kjøpte den fra? Kanskje jeg kan finne ut noe. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Vel jeg sendte inn en ødelagt kontroll sammen med en ødelagt xbox360 til MS og de sendte en ny en tilbake. Husker ikke hvor gammel kontrollen var. Men du kan prøve å ringe MS hvis butikken ikke vil bytte den. Husk at du antageligvis må ta dette på reklamasjon ikke garanti. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Ok, takk for svar! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Er vel 2år garanti, og 5år reklamasjon, så det skal gå bra å få dette fikset Lenke til kommentar
Jext Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 BEGGE kontrollene mine er faktisk ødelagte nå. Den ene er akkurat som din, kobler seg ut støtt og stadig. Den andre har jeg sånn charge and play på, men batteriet lader seg ikke opp lengre så den må være koblet til konstant. Kan nok glemme å finne frem kvitteringene også. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 BEGGE kontrollene mine er faktisk ødelagte nå. Den ene er akkurat som din, kobler seg ut støtt og stadig. Den andre har jeg sånn charge and play på, men batteriet lader seg ikke opp lengre så den må være koblet til konstant. Kan nok glemme å finne frem kvitteringene også. Da er jo ikke kontroll nr 2 ødelagt. Kun batteriet som har slutte å funger. Kun nytt batteri som trengs på den. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Jeg finner ikke garantien min så jeg kan glemme å gå ned på gamestop i morgen. Så jeg mp kontakte MS, hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Jeg finner ikke garantien min så jeg kan glemme å gå ned på gamestop i morgen. Så jeg mp kontakte MS, hvordan gjør man det? Epost, telefon?? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Jeg finner ikke garantien min så jeg kan glemme å gå ned på gamestop i morgen. Så jeg mp kontakte MS, hvordan gjør man det? http://www.xbox.com/nb-NO/support/contact/ Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Takk! Edit: Nå har jeg sendt inn en mail til kundestøtten, jeg skrev det på Norsk så jeg håper de forstår det? Endret 20. august 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Takk! Edit: Nå har jeg sendt inn en mail til kundestøtten, jeg skrev det på Norsk så jeg håper de forstår det? Fant du eposten dems på den engelske siden eller? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Nei, jeg gikk inn på sånn kundesupport der alt sto på norsk. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Det tar sikkert år og dag før du får svar, men de forstår nok mailen din.... Hadde du ringt dem så hadde du fått svar i løpet av et par minutter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå