jackp0t Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hei! Har et litt rart problem med maskina. Før, med samme oppsett, har den fungert utmerket - flere år. Problemet er at ved spilling etter alt fra 10 sekunder til 2 minutter begynner hele skjermen å flimre, slik at det er umulig å se noe. Samme om jeg er i en meny eller spiller. Men hvis jeg alt-tab'er ut til windows og tilbake igjen, er bildet tilbake som normalt. Slik kan det forsette i det uendelige.. Men jeg har funnet en vei utenom. Kjører jeg spillet i Windowed mode, unngår jeg at dette hender.. Uansett oppløsning. Uansett spill: SC2, Fo3, BF2142, etc.. Maskina er en C2D E6700, grafikk fra Geforce 7900GT og kjører XP. Drivere, chipset etc er oppdatert. Har hatt problemet en stund, flere nye releaser med nvidia drivere. Har også skiftet powersupply da det tok kvelden. Har også tatt skjermkortet ut av slotten og tilbake igjen. Pc'n er ikke overklokket, ei heller skjermkortet. Har oppgraderte vifter på disse. Noen tips her? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Prøvd å reformatere, om det samme skjer da? :S Lenke til kommentar
jackp0t Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Hadde håpet å kunne unngå den manøveren.. Lenke til kommentar
jackp0t Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Slik ser det ut... Noen tips? Testa Mafia 2 i går, funka greit i windowed mode, men som bildet i fullskjerm.. Lenke til kommentar
jackp0t Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Kan komme med en update her, jeg skifta skjermkort og har ikke hatt problemet siden... Lenke til kommentar
Neophron Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Akkurat det samme skjedde med meg for en stund siden med det samme skjermkortet. Bytta tilbake til en eldre driver og da funka det fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå