Knife Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Den hin dagen fant jeg to armbånd som jeg ble helt forelsket i. Det var Lift Strong og Strong(er). Men etter jeg sjekka så ble frakten jævla dyr fordi de shipper til utlandet (båndene kostet rundt 20 kr, mens frakten kom på 600-700kr) som var noe i det meste laget for meg. Så jeg lurer på om noen har noen tanker om å bestille noe fra butikken, og da hadde det vært greit om man kunne legge de to wristbandene i handlekurven. Frakten blir vel det samme uansett. Takk Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Den hin dagen fant jeg to armbånd som jeg ble helt forelsket i. Det var Lift Strong og Strong(er). Men etter jeg sjekka så ble frakten jævla dyr fordi de shipper til utlandet (båndene kostet rundt 20 kr, mens frakten kom på 600-700kr) som var noe i det meste laget for meg. Så jeg lurer på om noen har noen tanker om å bestille noe fra butikken, og da hadde det vært greit om man kunne legge de to wristbandene i handlekurven. Frakten blir vel det samme uansett. Takk Det blir dyrere og dyrere jo mer du bestiller Du kan jo sende dem en mail og spørre om de vil sende pakken med USPS istedenfor UPS. Jeg tror det er noe billigere, men EFTS har hatt erfaring med at en del pakker som sendes til utlandet forsvinner, og at det er dårlig med sporing hos USPS. (Jeg har selv fått tilsendt en pakke med USPS, riktignok ikke fra EFTS. Den kom fort frem, men sporingen oppdaterte seg aldri.) Lenke til kommentar
storken Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Sjekk ut jetcarrier.com du, der får du send tingene mye billigere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå