Gå til innhold

Noen som skal handle hos Elitefts.com?

Anbefalte innlegg

Den hin dagen fant jeg to armbånd som jeg ble helt forelsket i. Det var Lift Strong og Strong(er).

Men etter jeg sjekka så ble frakten jævla dyr fordi de shipper til utlandet (båndene kostet rundt 20 kr, mens frakten kom på 600-700kr) som var noe i det meste laget for meg. Så jeg lurer på om noen har noen tanker om å bestille noe fra butikken, og da hadde det vært greit om man kunne legge de to wristbandene i handlekurven. Frakten blir vel det samme uansett.

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den hin dagen fant jeg to armbånd som jeg ble helt forelsket i. Det var Lift Strong og Strong(er).

Men etter jeg sjekka så ble frakten jævla dyr fordi de shipper til utlandet (båndene kostet rundt 20 kr, mens frakten kom på 600-700kr) som var noe i det meste laget for meg. Så jeg lurer på om noen har noen tanker om å bestille noe fra butikken, og da hadde det vært greit om man kunne legge de to wristbandene i handlekurven. Frakten blir vel det samme uansett.

Takk :)

Det blir dyrere og dyrere jo mer du bestiller :(

Du kan jo sende dem en mail og spørre om de vil sende pakken med USPS istedenfor UPS. Jeg tror det er noe billigere, men EFTS har hatt erfaring med at en del pakker som sendes til utlandet forsvinner, og at det er dårlig med sporing hos USPS. (Jeg har selv fått tilsendt en pakke med USPS, riktignok ikke fra EFTS. Den kom fort frem, men sporingen oppdaterte seg aldri.)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...