Kaarerekanraadi Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hva skal jeg gjøre? Tror blødningen har stoppet etter å ha snøret papir rundt den. Bør jeg ta på noe pyrisept senere? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Nå er det kanskje lurt å få med hvor stort såret er, hvor lenge det evt. blødde og hva du kuttet deg på. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ta på pyrisept ja, så gror det sikkert fint av seg selv skal du se. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Nå er det kanskje lurt å få med hvor stort såret er, hvor lenge det evt. blødde og hva du kuttet deg på. Skulle skjære potet i skiver og fik et kutt som blødde endel. Oppdaget to store flekker på badegulvet nå i stad. Men gode nyheter er at det ikke blør lenger og ser gteit ut. Skal sies at jeg svettet litt etter å ha sett de digre blodflekkene på gulvet..... Endret 18. august 2010 av Kaarerekanraadi Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Det er jo et mini kutt. Hold det rent og tørt så går det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå