Stjernestøv Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg vet av erfaring at det ofte går hett for seg her i denne delen av forumet derfor ville jeg dele med dere denne videoen. The Amazing Meeting er nylig avholdt og dette var budskapet til en av foredragsholderne, Phil Plait: http://vimeo.com/13704095 Jeg håper dette gir enkelte et litt nytt syn på saker og ting. Jeg mener dette er en utrolig viktig ting og ta opp for oss grasrot-skeptikkere og anti-teister. Det åpnes for kommentarer og meningsytringer NU: Har Phill Plait truffet den berømte spikeren? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Jeg vet av erfaring at det ofte går hett for seg her i denne delen av forumet derfor ville jeg dele med dere denne videoen. The Amazing Meeting er nylig avholdt og dette var budskapet til en av foredragsholderne, Phil Plait: http://vimeo.com/13704095 Jeg håper dette gir enkelte et litt nytt syn på saker og ting. Jeg mener dette er en utrolig viktig ting og ta opp for oss grasrot-skeptikkere og anti-teister. Det åpnes for kommentarer og meningsytringer NU: Har Phill Plait truffet den berømte spikeren? Vel, som ordtaket sier, når noen legger hodet på blokka er det fryktelig fristende å ty til øksa... Men er jeg ar absolutt enig med fyren på videoen ja, definitivt. Har har noen glimrende poeng flere av oss bør ta ja... Me included. Vi er altså ikke i krig og trenger derfor diplomater, ikke krigere ... He he. Så sant så sant... Endret 18. august 2010 av RWS Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Kjempeflott at den videoen blir postet her også. Jeg postet den i Prekestolen også. Etter å ha sett den videoen, så er Plait en person jeg har fått respekt for. Så, ja, etter min mening treffer Pliat ganske så bra på spikeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå