fotogigen Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 bildet er tatt med en hånd, den andre brukte eg til å reflektere i bobblene. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Veldig kreativt hvertfall Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 WOW! Kreativt og fantastisk! Nytter denne som bakgrunn med en gang Hope you don't mind. 10/10 Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Kult bilde, kreativt :-) Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Dette var skikkelig kult, refleksjoner fra bobler har jeg sett før, men aldri som dette med en neve i hver eneste såpeboble. Kreativt og kult! Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ganske stilig, men syns du burde hatt meir i fokus. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 takk for alle kommentarer Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Meget,meget pent utført. Har ingenting negativt å si om dette. Positivt er det derimot mye å si, samtidig som jeg gjerne vil vite mer om hvordan du tok dette bildet. Komposisjon,eksponering,beskjæring,skarphet og tanken bak er av høy kvalitet og inspirerer nok ganske mange inne på bildekritikken! Keep`em coming Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Larsenio, takk for kommentar.Bildet har eg tatt for å bruke i en konkurranse med tema bobbler.Bobblene er naturlige og eg fant dei på ei sandstrand.Eg brukte mi egen hand for å reflektere i bobblene dvs. bildet er tatt med ei hand.Utstyret eg brukte var nikon d300 og tamron 90 mm macro, selvfølgelig manuell fokus. blenderprioritert.bildet er kun skåret litt i underkant. tamron objektivet gir god skarphet (for flere eksempel kan dere sjå bloggen min : fotogigen.blogspot.com eg blir glad for kommentarer.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå