Roadrunner94 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 hei. jeg har et problem med Metro 2033, det startere nesten det kommer merke 2K games så stopper det og da legger spillet seg uten noen feilmeldinger. syns det er rart alle andre spill funker som vanlig. takk for all svar. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 hei. jeg har et problem med Metro 2033, det startere nesten det kommer merke 2K games så stopper det og da legger spillet seg uten noen feilmeldinger. syns det er rart alle andre spill funker som vanlig. takk for all svar. Hender at slike problemer kan være pga småting, men prøv dette : *Oppgrader skjermkortdriveren til siste versjon. *Oppgrader DirectX til siste versjon. Funker ikke dette så kan du prøve å gå inn i Kontrollpanel, programmer og funksjoner : Finn DirectX og PhysX og velg reparer på de (hvor du avinstallerer ale programmer) , dette har fungert på et par spill som har fått problemer pga driveroppdatering hos meg. Om du har hatt behov for å fjerne kopibeskyttelsen så kan det også være pga en dårlig crack, i såfall må du nesten prøve å innstallere spillet fra originaldiskene på nytt og kjøre uten noen form for crack for å se om problemet ligger der. Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 javel, det funker nu fiksa på physx og ikke noe mere, føler meg litt flau så enkelt var det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå