Hveding Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hei! Jeg har windows 7 ultimate 64bit og har et problem. Når jeg starter spill som feks Il 2 sturmovik 1946 og penumbra black plague. Problemet er at når jeg skal starte et av disse spillene, så kommer jeg inn i menyen osv. Men så går det 4 sec ca så minimerer den spillet og jeg er helt ute av det blå på skriveborde..... Og om jeg prøver og trykke på ikonet så kommer jeg tilbake i spillet, men blir kastet inn på skriveborde igjen. Om jeg gjentar dette 100 ganger så kan det hende at jeg kommer inn i spillet, så jeg kan spille. Prøvd og reinstallere begge spillene og det funker de 2-3 første gangene jeg spiller, men så vil den ikke gå inn i spillet mere etter det. Noen som vet hva problemet kan være, Kanskje windows 7 ? Il 2 sturmovik er jo fra 2001, men Penumbra er fra 2008 så skjønner lite. Håper noe vet. Takker for svar på forhånd Beklager rotete text. Lenke til kommentar
covah Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Har du oppdaterte drivere? Til chipset/hovedkort og skjermkort? Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 prøv å kjør dem i Windows XP... altså høyreklikk på ikon å kompatibilitet... så velger du XP å ser om det hjelper Lenke til kommentar
covah Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Noen spill krever også administrator rettigheter. Endres på samme sted. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Skal oppdatere drivere og teste å kjøre dem i windows xp Vente litt... Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Jeg har fått disse beskjedene de siste 3 dagene jeg har startet pcen. http://bildr.no/view/705971 kan det ha noe med det og gjøre ? Hva er de greiene der for noe ? hehe. Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) ta å les her Endret 18. august 2010 av aleks558 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå