hubbix Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Få høre hva dere synes? EXIF Summary: 5s f/22.0 ISO100 18mm Lenke til kommentar
okasin Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Syns bilde var spennende jeg Er det HDR? Lenke til kommentar
hubbix Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Heisann og takk for ditt innlegg. Ingen HDR. Bare kjapp redigering i lightroom 3 noe jeg er helt fersk på.. expose (-) redigert i hjørner og topp,sider, samt hvitbalanse og oppskarping. Lenke til kommentar
emero Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Måten fargene i himmelen renner utover på skremmer meg litt. Bygningen er tøff, men er rimelig sikker på den hadde vært enda tøffere om du hadde beholdt orginalfargene. Lenke til kommentar
hubbix Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Måten fargene i himmelen renner utover på skremmer meg litt. Bygningen er tøff, men er rimelig sikker på den hadde vært enda tøffere om du hadde beholdt orginalfargene. Meget mulig.. Var bare en rask redigering skal se om jeg får ordnet det bedre mer naturtro og prøve og ikke overdrive haha.. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Selve bygningen er fint avbildet, men likte verken bakgrunn eller himmel. Hva slags farger er det på himmelen på høyre side? Ser unaturlig ut (overredigert?). Ville ha tatt bilder fra andre vinkler, som du kanskje har gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå