VildeEmi Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Hei! Har nettopp begynt på skolen igjen og har nå funnet ut at de har STENGT facebook. Herregud, synes at når man går på vgs så kan man være stor nok til å velge om man vil være på facebook eller ikke. Og jeg har flere midttimer på 70 minutter om dagen, og friminutt som jeg faktisk synes vi kan få lov til å velge selv hva vi vil være inne på av nettsider. Sikkert flere andre her som irriterer seg over det samme. Lurte egentlig på om det er noen geniale og livreddere der ute som vet hvordan man hacker denne stygge sperren? Eller vet hvordan man blir kvitt den? PS. vet dette kom i helt feil kategori, men skjønner ingenting her, så hvis noen også kan fortelle hvordan jeg kan bytte kategori enkelt og greit hadde det vært veldig fint Endret 18. august 2010 av VildeEmi Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) i tilleg til å være grovt feilpostet er diskusjon rundt hacking av nettverk i strid med forumets regler. tråden stenges. jeg vil samtidig henvise tildenne tråden som går på det TS sppør om. Endret 19. august 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg