Aspire5920G Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Har klart på en eller annen idiotisk måte å glemt passordet mitt på Admin-brukeren. Er det noen som vet hvordan jeg kan reformatere maskinen uten cd/disk? Tar også imot andre forslag til hvordan jeg kan gå inn og endre Admin-passordet. Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Har klart på en eller annen idiotisk måte å glemt passordet mitt på Admin-brukeren. Er det noen som vet hvordan jeg kan reformatere maskinen uten cd/disk? Tar også imot andre forslag til hvordan jeg kan gå inn og endre Admin-passordet. ta en ren installering av w7 du, drivere finner du på produsentens hjemmeside:) w7 kan du jo brenne, eller få over på minnepenn ganske greit. men du må bruke en annen maskin til å gjøre dette. Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Har klart på en eller annen idiotisk måte å glemt passordet mitt på Admin-brukeren. Er det noen som vet hvordan jeg kan reformatere maskinen uten cd/disk? Tar også imot andre forslag til hvordan jeg kan gå inn og endre Admin-passordet. ta en ren installering av w7 du, drivere finner du på produsentens hjemmeside:) w7 kan du jo brenne, eller få over på minnepenn ganske greit. men du må bruke en annen maskin til å gjøre dette. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 ... Er det noen som vet hvordan jeg kan reformatere maskinen uten cd/disk? ... Med reformatering vil du ende opp med en maskin du ikke får startet (systemdisken vil være tom). Det du sikkert tenker på er reinstallere operativsystemet. Hvis maskinen er levert uten CD/DVD befinner deg seg ofte en skjult partisjon på maskinen som har en kopi av operativsystemet. Papirene som fulgte med maskinene forteller deg hvordan du kommer til partisjonen. NB! Alle data på systemdisken vil forsvinne. På slike maskiner blir du bedt om å lage gjenopprettingskopier rett etter at maskinen er tatt i bruk og evt. periodevis etterpå. Har du laget slike CD/DVD-plater? I tilfelle kan du benytte disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå