Gå til innhold

Hvor høy V core på overklokking av i-7 til 4,0 GHz.?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan godt hende den sitter litt dårlig da ja. Testet prime95 med for lite/ujevnt påført kjølepasta med min nåværende kjøler (Noctua NH-D14) Da spratt tempen rett opp i 90 grader og maskina skrudde seg av!

kan virkelig anbefale den kjøleren. Den kjøler utrolig bra og er samtidig stille.

Lenke til kommentar

Da har du en bra kjøler etter hva jeg kan forstå.Har Coolermaster Haff 932 kabinett. Så plassen er ikke noe problem når det gjelder kjøler.

Har ikke noe rå ram (Corsair 1600) uten heatsink. vet at Nh-D14 ikke passer sammen med ram med "store" kjølebrikker.

Endret av jollis
Lenke til kommentar

Da har du en bra kjøler etter hva jeg kan forstå.Har Coolermaster Haff 932 kabinett. Så plassen er ikke noe problem når det gjelder kjøler.

Har ikke noe rå ram (Corsair 1600) uten heatsink. vet at Nh-D14 ikke passer sammen med ram med "store" kjølebrikker.

Kjøleren funker bra den meget stille også men sitter og sikler på nytt kabinett da dette beggyner og bli en 5år :ermm: og det ser litt vel "fjortis" ut i forhold til hva jeg kunne tenkt meg akkurat nå :p Tenker og kjøpe corsair 800d og noe heftig vannkjøling snart :dribble: Har litt lyst og se hvor langt jeg kan klokke cpu'n uten og måtte ty til ln2/tørris!

Lenke til kommentar

Er vel bra det Corsair kabinettet.Har sett i diverse tester at de ikke er hundre prosent fornøyd med kjøleegenskapene standard fra fabrikk. Men gjør en visse oppgraderinger så er det mye å hente visst nok!

Uansett så er det ett "vakkert" kabinett med potensiale.

Passer også 100% bra sammen med vannkjølingene fra Corsair.

Pluss at det har støvfilter og det er jo aldri dumt.

Lenke til kommentar

Ja det er utrolig bra organisert. Har faktisk skrudd i det kabinettet ved ett tilfelle. Og det oser kvalitet hele veien. Eneste er at det er vel dyrt :dontgetit:

Du får ha lykke til med din neste rigg. Nå skal jeg spise frokost og gjøre litt andre praktiske greier.

Ha en fin søndag..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...