Stworked Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg fikk nettopp en melding fra TREND MICRO Office scan som sa at jeg har 7 virus, alle kalt "TROJ_AGENT .AWOL". Lurer på om noen vet hva dette er og eventuelt hvordan jeg får det vekk. Datamaskinen ser ut til å fungere som vanlig. Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Lot du ikke Trend Micro sette filene i karantene, eller slette de? Scan maskina på nytt og se om det dukker opp igjenn. Lenke til kommentar
Stworked Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Lot du ikke Trend Micro sette filene i karantene, eller slette de? Scan maskina på nytt og se om det dukker opp igjenn. Dette er en skole-PC, så virusscanneprogrammet er litt rart.. Når jeg går inn på filen som heter Trend Micro kommer det bare opp massevis av små filer, vet ikke helt hvilken jeg skal trykke på.. Trenger PC'en til skole, så hvis viruset ødelegger maskinen er det utrolig dumt Edit: Glem det siste der, fant programmet. Endret 18. august 2010 av Eplekart Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ok. Det er vel en del begrensninger på maskina de, men se om du kan få gjennomført det som står i denne veiledningen. Lenke til kommentar
Stworked Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Ok. Det er vel en del begrensninger på maskina de, men se om du kan få gjennomført det som står i denne veiledningen. Jeg fulgte veiledningen, og fikk fjernet alt sammen!(var iallfall det som sto) Tusen takk! Lenke til kommentar
Stworked Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Ville bare meddele at jeg har fått tilbake nøyaktig de samme trojanerne. De kom tilbake dagen etter jeg fikset det. Noen som vet noe annet jeg kan prøve? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Du må poste de logger det spørres om i veiledningen. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hvordan går det med problemet? Lenke til kommentar
Stworked Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Det går greit nå. Jeg formaterte Pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå