Technohead Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hei, jeg er helt fersk på Mac og har et spørsmål i.f.m. installasjon av drivere... Jeg skal installere lydkortdrivere på min Powermac G5, men etter å ha startet opp installasjonsprogrammet og skrevet inn brukernavn og passord så får jeg et spørsmål om hvor jeg vil installere driverne... Følgende destinasjoner kommer opp: "HD" og "Applications". Hvor bør jeg installere driverne til ? Jeg trodde at alle drivere ble lagt til en default mappe, på samme måte som i windows, f.eks c:/windows/system32 Hmm....forvirret :/ mvh TH Lenke til kommentar
Technohead Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Hei, jeg er helt fersk på Mac og har et spørsmål i.f.m. installasjon av drivere... Jeg skal installere lydkortdrivere på min Powermac G5, men etter å ha startet opp installasjonsprogrammet og skrevet inn brukernavn og passord så får jeg et spørsmål om hvor jeg vil installere driverne... Følgende destinasjoner kommer opp: "HD" og "Applications". Hvor bør jeg installere driverne til ? Jeg trodde at alle drivere ble lagt til en default mappe, på samme måte som i windows, f.eks c:/windows/system32 Hmm....forvirret :/ mvh TH Jeg installerte under Applications og det ser ut til at det gikk greit. Case closed TH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå