billythekid Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Computer Restarted after and unecpented shutdown...bla bla bla bla bla bla...................... The display driver for RADEON 9700 PRO seems to be responsible for the system Instability..... doh!! jeg har car 3.4 driverene hva er problemet er lei av at pcn er så Ustabil feks EQ (everquest) hopper den stadig ut av eller fryser) har prøvd 3.1 driverene fra omega også.. uten at det hjalp.. any Ides? Lenke til kommentar
alfern Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Hva annet har du i oppsettet ditt? Har overhode ikke noe problem med 9700p. Det kan være andre ting som forårsaker problemene dine, f.eks RAM eller chipsetdrivere... Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Computer Restarted after and unecpented shutdown...bla bla bla bla bla bla...................... The display driver for RADEON 9700 PRO seems to be responsible for the system Instability..... doh!! jeg har car 3.4 driverene hva er problemet er lei av at pcn er så Ustabil feks EQ (everquest) hopper den stadig ut av eller fryser) har prøvd 3.1 driverene fra omega også.. uten at det hjalp.. any Ides? Høres ut som infinite-loop problemet. Har du et Granite Bay - basert hovedkort? Intel 7205 chipset... Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Hei Jeg hadde utrolig mye tull med 9700Pro og Intell Acelerator pack(skrives det slik tro?). Så lenge den var instalert på maskinen var alt tullete, dette var med 3.1 og 3.2 driverne. 3.4 fikk jeg aldri prøvd på 9700Pro. Lenke til kommentar
abjork Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Har du stor nok strømforsyning? Disse korta drar mye strøm. Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 jeg har 340w chiffteck forsyning.. vidre av hardware har jeg.. AMDxp 2500 Abit Nforce2 v2.0 2x 512 Twinmos me Win 3200 Det står jo i feil meldinga at det er skjermkortet som er problemet..tror dere denne strømm forsyninga virkelig er for liten??? Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Nei, jeg tror det er en driverfeil eller noe, strømforsyninga er stor nok :smile: Prøv å oppdatere hovedkortets BIOS, pleier å hjelpe for Ati kort, hvis ikke må du nesten bare vente på nye drivere :o Lenke til kommentar
cpy Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 er du sikkert om du installert drivenre ornt`lig, den forrige driveren må være avinstallert... Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Hvis du har et Granite Bay basert HK må du bare slå av Fast-Write, så går det helt fint. Hvis ikke... vel, da vet jeg ikke hva problemet er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå