LogiT3x Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hei, der! Skal kjøpe meg ssd disk og lurer på ka av desse to eg skal velge og/eller ka som evt er forskjellen på dei to med tanke på at dei ikkje har lik varenr?: http://www.amentio.no/Avdelinger/datautstyr/Harddisk/SSD/Intel_Corporation/Intel-X25-M-Mainstream-Solid-State-Drive-SSDSA2MH080G2R5-916384.aspx https://www.abbo.no/abbo/default.asp?page=vare&ProdusentID=SSDSA2MH080G2C1 Har dåke evt andre anbefalinger, kom med det:) Ønsker/vil kjøpe ein ssd disk som er god ytelse på med tanke med at eg skal spela spel og slikt (ikkje installera på ssd-en, men på ein anna disk der eg installerer spelene). Takker for alle svar:) Mvh Bjornar93 Lenke til kommentar
War Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Det du vil se på er slutten av koden. R5 er retail box, da får du 3,5" adapter. C1 er OEM , billigutgaven uten noe dilldall. Lenke til kommentar
LogiT3x Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Det du vil se på er slutten av koden. R5 er retail box, da får du 3,5" adapter. C1 er OEM , billigutgaven uten noe dilldall. Okei, då kan eg lika gått kjøpe den med R5 slik at eg får med 3,5" adapter:) Takk for svar du:) Lenke til kommentar
War Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Skulle du ikke få med det så har butikken tatt ut dette. Samme som elkjøp gjør, tar ut usb-printerkabelen fra printere og selger denne løs for 70kr. Lenke til kommentar
LogiT3x Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Okei, den er grei:) Lenke til kommentar
branick Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Skulle du ikke få med det så har butikken tatt ut dette. Samme som elkjøp gjør, tar ut usb-printerkabelen fra printere og selger denne løs for 70kr. Unnskyld? Hvor i alle dager får du slike påstander fra egentlig? Hvis man må selge en ÅPNET printer på elkjøp/expert/lefdal/elprice, så kan du banne på at kunden skal prute på prisen siden produktet er åpnet! Jeg har aldri i løpet av mine 3 år hørt om et eneste tilfelle av det du beskriver der, og det har ihvertfall ALDRI blitt praktisert i min butikk. Det er lov å ikke like elkjøp, men det der var bare for latterlig sagt av deg! fy! Lenke til kommentar
War Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg hadde en i klassen som jobbet på elkjøp. Han sa at det var sånn på flere produkter. En TV kom med HDMI-kabel, da tok de ut denne og slang den i en boks og skrev Tilbud 50kr. Det er ikke snakk om å rive ut av esken, det kan være avtaler gjort ved innkjøp. På min printer sto det 1x usb på papirene , men det var ingen i esken og selgeren sa at jeg mått kjøpe egen. USB-kabel følger ikke med sto det på en hvit klistrelapp som tydligvis var satt på lokalt. Det er sånn jeg fant ut av det ved å fortelle det til klassen hvor han var x-selger der. Da er vi iallefall oppi 2 butikker som gjør slikt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg hadde en i klassen som jobbet på elkjøp. Han sa at det var sånn på flere produkter. En TV kom med HDMI-kabel, da tok de ut denne og slang den i en boks og skrev Tilbud 50kr. Det er ikke snakk om å rive ut av esken, det kan være avtaler gjort ved innkjøp. På min printer sto det 1x usb på papirene , men det var ingen i esken og selgeren sa at jeg mått kjøpe egen. USB-kabel følger ikke med sto det på en hvit klistrelapp som tydligvis var satt på lokalt. Det er sånn jeg fant ut av det ved å fortelle det til klassen hvor han var x-selger der. Da er vi iallefall oppi 2 butikker som gjør slikt. Hvis det stod på esken at det fulgte med kabel, så hadde jeg blitt forbanna om det ikkje fulgte med. Det du snakker om her er lett på grensen til å rappotere til forbrukermyndighetene eller hva de kaller seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå