€uropa Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Her er to vitser jeg synes er kjempemorsomme. "Alle kan jo ta feil iblant," sa den pedofile mannen og hjalp den stakkars dvergen på bena igjen. "En god latter forlenger livet," sa kjerringa og lo seg ihjel. Disse vitsene har den effekten på folk at de først begynner å humre litt, så etter hvert ler de ganske høyt. Jeg vil ha flere vitser som disse. De er korte, morsomme og trenger ikke å forklares. De er heller ikke støtende, bare morsomme. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 "Den går!" sa kjerringa da a fødte en med et bein. "En av gangen" sa kjerringa da a våkna under kua. Lenke til kommentar
Googolplexian Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 "Jaja, er det ikke det ene, så er det det andre" sa jenta som blødde neseblod. "Det der legger jeg meg ikke oppi" sa gubben da kjerringa hadde dritet i senga. "Det løser seg" sa gubben da kjerringa dreit i vasken. "Nå skal vi se" sa blinde Sara til døve Per. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå