Resolver2009 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Har akkurat sett ferdig min første anime-serie, Ghost in the Shell SAC 1 & 2, og syntes det var helt sinnsykt bra! Noen som kan komme med noen anbefalinger til hva som er mitt naturlige neste steg ut i anime-verdenen, noe lignende denne serien? Likte også filmen AppleSeed utrolig godt. På forhånd hjerteleg takk for svar! "I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes.." Endret 18. august 2010 av Resolver2009 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Cowboy Bebop og Neon Genesis Evangelion havner litt i samme kategorien, spesielt på tanke med at de bygger opp et helt eget futuristisk univers. Det er det ikke mange av dagens serier som orker gitt. Lenke til kommentar
Resolver2009 Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Cowboy Bebop og Neon Genesis Evangelion havner litt i samme kategorien, spesielt på tanke med at de bygger opp et helt eget futuristisk univers. Det er det ikke mange av dagens serier som orker gitt. Takk for svar Agentspoon Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) "På tanke med", huff og huff. Må visst snart på søndagsskole jeg. Ingen årsak! Endret 30. august 2010 av Agentspoon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå