HappyHerb Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Vet det er film og CGI, men dette må da være tidenes spillteaser? PS! Skulle ønske de kunne lage film basert på resistance med denne teaser som som grunnlag Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Likte også denne her svært godt Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 men dette må da være tidenes spillteaser? 'Who do you thrust traileren' til DC Universe tror jeg er en av de beste teaserene jeg har sett noensinne. ( http://www.gametrailers.com/video/exclusive-who-dc-universe/702050 ) Liker Resistance spillene veldig godt, og gleder meg til tre'eren, men kan ikke fordra introer uten noe gameplay, kan tolerere trailere og teasere som kjører med spill-motoren. :-/ Liker ikke rene live action filmer som teaser/trailere på spill, med mindre cutscenesene vil bli spill på den måten, så sier det meg lite om spillet, er ikke smart nok til å analysere filmen til å finne nuansene spillet skal ha, men tyder på at det blir masse viral-informasjon vi må følge med på som i R2, for å forstå historien. Den manglet også en utgivelses-dato, grr. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Nydelig grafikk, vi har vel ikke sett noe lignende dette så langt denne generasjonen. Synd spillet vil se helt annerledes når man faktisk spiller, teaser er en ting, men gameplay er noe annet Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Nydelig grafikk, vi har vel ikke sett noe lignende dette så langt denne generasjonen. Synd spillet vil se helt annerledes når man faktisk spiller, teaser er en ting, men gameplay er noe annet Så klart spillet vil se annerledes ut da teaseren er i hovedsak film. Poenget med tråden er ikke at teaser representerer hvordan spillet blir, men at teaseren i seg selv (uavhengig av spillet) er bra laget og gir en utrolig kul stemning. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Det er bare monstrene som er CGI..? Endret 23. august 2010 av Nimrad Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Det er bare monstrene som er CGI..? Det er sikkert andre elementer også, men i hovedsak monstrene ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå