munti Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 For de som lurer på om de kan bruke alpharibba på hovedkort som sliter litt med plass, slik som Soltek 75Drv2, så kan jeg konstantere at dette går fint. Jeg ble litt frustrert da jeg så at ribba ikke passet, og jeg glemte selvfølgelig å sjekke om den passet før jeg bestilte alle varene. Men da jeg allerede hadde lagt ut så mye cash for den (695,-), var det siste som slo meg å skaffe en som passet. Jeg tok meg rett og slett en tur til Rema 1000, som har et godt utvalg av ymse ting.Der fant jeg en jernsag til 20,- Jeg saget av to av hjørnene og voila'. Det er stort sett den delen av de store ribbene som ikke passer på slike trange hovedkort. Eneste haken er at bare to av hjørnene til viften kan skrus fast, gjelder ikke de 4 som sitter i hovedkortet. Funker perfekt for det om :smile: Amd XP 1700+@1900+ , v1.75 Soltek 75drv2 (Redstorm ruler!!!) Asus GF2 MX 400 256mb DDR TwinMos PC2100 Enermax 350W - *whisper* Artic Silver II IBM 45gb 75gx* ThermalTake Ramkjøler m/vifte Idle 40c,hardkjør 50c, faller 7c uten sidedeksel :/ Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Hei. Jeg kappet av bare det ene hjørnet på Alphen og så filte jeg ned det andre hjørnet slik at jeg kunne bruke 3 av skru festene. Kan virkelig anbefale dette kortet til alle som vurderer å kjøpe dette. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Har bestilt den vifta og håper den passer på mitt litt småtrange SoyoDragonPlus-kort... Det står at den skal passe på sida til produsenten... Men allikevel. Time will show! Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Eg var da ganske heldig med min Swiftech MCX462B Kjleribbe. Der var alle gjørnene et lite bua hakk inn i ribba, som gjorde at ribba passet perfekt på mitt Soltek 75DRV2 hovedkort. Det var nesten så eg lurte på om Swiftech hadde designet denne ribba til 75DRV2-HK'et...Puhh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå