cybervision_ Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 En "voksen" kar på 27 her som sitter på en PS3 og vurderer en 360 slim på toppen av det hele. Får spilt litt i ny og ne og har ikke spilt noen av de 360 eksklusive titlene som GoW 1 og 2, Halo, Mass Effect osv osv... Er jeg litt rar som i min alder ønsker å ha mer spillesaker i hus? Min tilkomne synes jeg er noe rar... (Som man roper i skogen får man svar) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg tror ikke det, selv om jeg bare er 20 år og ikke kan svare på det. Men, jeg tror nok det blir mer vanlig i fremtiden. Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Er bare 16 selv, men ser ingen problem med å være voksen og allikevel kunne kose seg med noen gode konsoll spill Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Er ikke noe rart i det hele tatt. Hvorfor kan man ikke ha det gøy med spill selv om man blir eldre? Den gjennomsnittlige alderen på gamere er 32. Så 27 år er ikke noe rart spør du meg. Er selv 26, og kommer nok til å spille livet ut Endret 18. august 2010 av Uderzo 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Eg las ein plass at gjennomsnittsalderen på ein "gamer" er rundt 30. Så du har ingenting å bekymre deg over. Eg har prøvd Halo med ein kamerat, og vil absolutt føretrekke slike spel på ein PC. Du er litt rar som vil ha xbox kun for halo og GoW Dessuten er Mass Effect ikkje eksklusiv, kjem snart til PS3 og er etter mi meining best på PC. Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg vil, som en på 27 med Xbox360, si at det ikke er noe galt i å bruke litt tid og penger på spill. Selv om samboeren ikke helt ser det store i DiRT, Gears of War, Mass Effect, Assassin's Creed eller Red Dead Redemption, har jeg klart å underholde henne litt med Beautiful Katamari og Street Fighter. Sikkert mer når Kinect kommer i hus også. Jeg vil si at så lenge det ikke går utover noe forhold eller skaper noen unødige konflikter, er det bare å kjøre på. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Uvanlig? Absolutt ikke. Jeg kjenner flere folk i din alder som jeg interessert i konsollspill. Det er helt naturlig. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Ok, da biter jeg på Kompletts 1890,- tilbud. Takker for info og å gjøre meg oppmerksom på at gamere litt oppi "åra" og finnes. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Har spilt online med folk som er mykje eldre enn deg, riktignok snakk om PC-spel, men nei eg kan ikkje sei eg ser på det som unormalt. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg er 26 år og har alle konsollene denne generasjonen, pluss en kraftig spill PC. Jeg skal garantert ha alle konsollene som kommer i fremtiden også. Du skal vite det at gjennomsnittsalderen på folk som kjøper spill i det fleste land er 30+, fortell dette til dama di. Samboeren min er ikke ekstatisk når jeg setter meg ned for å spille, men hun har da også sine hobbyer som jeg ikke forstår meg på. (f.eks lesing av moteblogger timesvis pr. dag) Kjør på og kjøp deg spill med god samvittighet du! Lenke til kommentar
JV Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Så absolutt ikke. Jeg er 28 og har en Ps3, Wii og en X360 (eller... *kremt*... jeg har 2 x360. En gammel og en ny slim). I tillegg har jeg en del andre konsoller... hmm Mulig jeg er litt gal... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) 40 her, men noe selektiv hvilke spill som blir spilt. RPG, fps, bil, football og snooker er topp bakgrunn fra commodore 64, amiga og pc fra "286" og oppover. Så man blir nok aldri voksen......... Endret 19. august 2010 av 530XD Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Når jeg nermer meg 100 år skal jeg ikke sitte å strikke i alla fall. Da blir det nok gaming kan jeg se for meg. Lenke til kommentar
frds Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Min onkel er 35 år å spiller PS3 stadig vekk Så tror nok ikke du er så gal. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Du er ikke gal Jeg er selv 27, og spiller når jeg får tid oh har lyst selvom dama ikke alltid er helt glad for det. Vi hadde forresten en kar i klanen våres når vi spilte socom 1, han var 42 og døv, kona hadde på headsettet og kommuniserte med oss, samtidig som hun informerte han med tegnspråk Synd det ikke finnes flere slike koner. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Svigerfar kjøpte seg 360 for 2 år siden. Han er passert 60 for lengst. "For gammel" for spill? Tull og tøys. Om du fortsatt er lite selvhøytidelig og har evnen til å finne glede i spill, finnes det ingen grunn til å la være. Du har jo sikkert penger til det også, i motsetning til fjortisene som snylter. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) 38 år her, og jeg har spilt siden vic20 tiden. Blir mest xbox360 nå, men det er fordi spillene er tilnærmet gratis Endret 19. august 2010 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Du er ikke "rar" Cyber, verre med meg som er nærmere 50 enn 40 og har 50+ spill til 360'en i hylla :!: Endret 19. august 2010 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg tror at hvis jeg blir pensjonist og alene vil bruke mye tid på spilling. Skulle ønske alle de gamle i dag som sitter og ser rett i veggen til hjemmehjelpen kommer hadde funnet gleden ved å game, da tror jeg det hadde vært flere lykkelige eldre. Tror vår generasjon kommer til å ha en gøyere alderdom pga av alle tekniske underholdningssystemer vi er vandt med. Er forresten 29 og gamer som bare det. 2 Lenke til kommentar
mkon Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 24 år og gamer i ny og ned, og om jeg kommer på gamlehjem blir det hard gaming og lan 24/7 ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå