Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ok, for å ikke gjøre dette for langt skal jeg prøve å liste opp essensen av problemet her.

- Routeren: CNet Wireless-N 300 Router CBR-980

- Laptopen: HP Pavilion ze2000

- Routeren fungerer perfekt på alle andre pcer enn min. Jeg får god ms, men maks 30 kbps download og "ingenting" upload. Andre ligger på 15 Mbit ned og 1-2 Mbit opp.

- Laptopen min fungerer perfekt på alle andre trådløse nettverk.

- Routeren er testet med stor suksess (for alle andre enn meg) både i en stor enebolig og en liten leilighet.

- Routeren er testet i mange forskjellige kanaler.

- Det er ingen trådløse telefoner, eller andre enheter i nærheten som kan forstyrre signalene.

- Og for å gjøre det hele litt ekstra spesielt så får jeg bedre download(ca. 1 mbit) på verandaen i 2. etg enn jeg gjør i 1. etg rett ved siden av routeren.

- Laptopen er formatert og testet med oppdaterte drivere i både XP Sp3 og Win 7 Home Premium med nøyaktig samme resultat. Nåværende OS er Win 7.

Jeg har googlet, lest og testet i lange tider uten å finne noe svar på problemet, så jeg håper det finnes noen kloke hoder her inne som kan hjelpe!

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey :) har et spørsmål ang. nettverk.

Har bestilt "maxi" nettverk og trådløs router hos Canal Digital for noen dager siden. I dag tidlig ankom den posten, og jeg oppdaget at det var en kabelrouter istedet for en trådløs en!

Er det mulig å kjøpe en trådløs router på f.eks elkjøp, og fortsatt ha dette "maxi" abbonomentet?

Er dette abbonomentet i veggen, eller i routeren?

Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...