exsilence Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ok, for å ikke gjøre dette for langt skal jeg prøve å liste opp essensen av problemet her. - Routeren: CNet Wireless-N 300 Router CBR-980 - Laptopen: HP Pavilion ze2000 - Routeren fungerer perfekt på alle andre pcer enn min. Jeg får god ms, men maks 30 kbps download og "ingenting" upload. Andre ligger på 15 Mbit ned og 1-2 Mbit opp. - Laptopen min fungerer perfekt på alle andre trådløse nettverk. - Routeren er testet med stor suksess (for alle andre enn meg) både i en stor enebolig og en liten leilighet. - Routeren er testet i mange forskjellige kanaler. - Det er ingen trådløse telefoner, eller andre enheter i nærheten som kan forstyrre signalene. - Og for å gjøre det hele litt ekstra spesielt så får jeg bedre download(ca. 1 mbit) på verandaen i 2. etg enn jeg gjør i 1. etg rett ved siden av routeren. - Laptopen er formatert og testet med oppdaterte drivere i både XP Sp3 og Win 7 Home Premium med nøyaktig samme resultat. Nåværende OS er Win 7. Jeg har googlet, lest og testet i lange tider uten å finne noe svar på problemet, så jeg håper det finnes noen kloke hoder her inne som kan hjelpe! På forhånd takk! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 http://www.intel.com/p/en_US/support/highlights/wireless/pro2200bg Hjelper det ikke med ny driver fra Intel, så restart maskinen i sikkermodus med nettverk og se om det har effekt. Du kan også prøve uten kryptering i router og PC. Lenke til kommentar
exsilence Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 http://www.intel.com/p/en_US/support/highlights/wireless/pro2200bg Hjelper det ikke med ny driver fra Intel, så restart maskinen i sikkermodus med nettverk og se om det har effekt. Du kan også prøve uten kryptering i router og PC. Testet uten hell :/ Thx anyway! Lenke til kommentar
ManUnited-dude! Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hey har et spørsmål ang. nettverk. Har bestilt "maxi" nettverk og trådløs router hos Canal Digital for noen dager siden. I dag tidlig ankom den posten, og jeg oppdaget at det var en kabelrouter istedet for en trådløs en! Er det mulig å kjøpe en trådløs router på f.eks elkjøp, og fortsatt ha dette "maxi" abbonomentet? Er dette abbonomentet i veggen, eller i routeren? Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå