cornhoolio Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Heisann, jeg er på utkikk etter ny stasjonær PC, kun selve maskinene, trenger ikke skjerm og annet utstyr. Kommer til å sitte med en del bilderedigering, photoshop etc. Vurderer denne PCen: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=599757, er det noen som har erfaring med denne, evt. kommentarer på ytelsesevne etc. Eller om noen har anbefalinger på andre maskiner jeg bør se på, gjerne noe billigere, men like kraftige . Har ikke nok kunnskap til å bygge min egen PC, så det må være en komplett PC. /c Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg har ikke tid til å sette opp et fullt forslag, men når du ikke nevner spill blandt bruksområdene dine så vil jeg påpeke at det er mye bortkastede penger i skjermkort i denne maskinen. Photoshopping og annet trenger ingen spesiellt sjermkort, det er ren 2D after all. sterkt skjermkort trenger du i grunn kun for spill ved mindre du har spesifikke tunge applikasjoner som kan kjøre via CUDA. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå