maya86 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Dagens hytteprosjekt Bilder i spoiler Huset Veranda Stue Stue igjen Kjøkken http://www.filedump.net/dumped/kjkken1283631480.png Soverom i toppen av et tre Hems med bad Hagen, ikke gjort noe der ennå 1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 legger inn enda et bilde av det "superfantastiske" slottet Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Server oppe nå eller? Kunne tenke meg en runde etter litt pause Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 åpen nå i allefall Lenke til kommentar
maya86 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Prøvde meg på et slags glasskulehus Stue, kjøkken, bad og 2 soverom Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Skjer med serveren om dagen? Har ikke sett den åpen på mange dager! :o Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Enig! På tide å få den opp, slik at jeg kan fortsette på Fort Kipz of teh mudz! Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 den er som regel oppe ettermidag(etter jobb osv. ca 16:00) og litt utover natta hver dag utenom i går da jeg ikke var hjemme. tenkte jeg skulle smekke opp en 24/7 men har ikke tatt tiltaket enda og ikke sikker på om jeg gidder, det er vel en 2-4 andre som har døgnåpent og det dekker vel behovet vil jeg tro. åpen sånn ca fra nå uansett. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Døgnåpent hadde vært nice. Gidder ikke henge på mer enn en server uansett. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Blir dette en ren bygge server eller survival server når mp survival blir fiksa? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 må jo ha survival da Lenke til kommentar
Lange Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Må? Altså du vil ikke, men har ikke valg? Han gir nok valget til å ikke ha monstre i mp. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 beklager det kanskje var dårlig formulert. ja jeg vil ha monstre, men da må jo alt det andre funke også(togbaner, dører, ovner o.s.v.) Lenke til kommentar
Erav Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 beklager det kanskje var dårlig formulert. ja jeg vil ha monstre, men da må jo alt det andre funke også(togbaner, dører, ovner o.s.v.) du fjerner kits også da eller? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 kommer an på hva majoriteten vil det da. kommer til å være borte i kveld, men serveren er åpen Lenke til kommentar
maya86 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Nye oppdateringa er lagt til og servern er oppe og går Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Noen som er med å bygge en underjordisk by? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Det høres fett ut. Jeg blir med på det når jeg klarer å stå opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå