Gulrotsaft Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 svarer på pm da det er en bedre kommunikasjonsmåte mellom 2-TO- personer. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Forstår nå det ganske greit siden jeg kom på serveren for et par dager siden å er ikke akkurat "stander member" men likevel er det nå litt kjipt Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Link til Civ 4 mod: Fall From Heaven, fantasy mod, by request Endret 24. august 2010 av de la Mancha Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 1000 takk, will check it out Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Nei ! tj båten ble brent Vi brukte lang tid på den -.-` Lenke til kommentar
Lange Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Da kjøpte jeg spillet. Noen timer siden nå, har spilt siden da >< Begynte på en øy. Veldig lite ressurser av noen type. Etter et par timer med å jakte på ressurser, ble jeg drept av en selvmords bomber og alt jeg hadde fløy ut på havets dyp. Fant det aldri igjen ><. Men men, klar for å teste litt mp nå. Hvis jeg kan få invite. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 Heisann Lange. Grunnen for at det er liste på serveren er ikke fordi jeg har noe mot nye folk, men heller fordi jeg er redd for folk som ødelegger for andre. om du kjenner noen som spiller hos meg fra før som kan gå god for at du er en hyggelig kar osv så kan du få invite. Hvis ikke så er det i førstepost 3 andre servere som skal vær åpne 24/7 og ikke har noen restriksjoner såvidt det er meg bekjent. Lenke til kommentar
ishpen Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 ønsker invite om det er ok, har vært å spillt hos deg tidligere, liker å bygge, ikke ødelegge! Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 henviser til posten over. kjenner du noen hos meg som kan gå god for deg? kan ike huske å ha sett deg mere en en gang i 2 min desverre Lenke til kommentar
ishpen Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 nopp, er helt ny på forumet, så vanskelig for meg å kjenne så mange her. var med en stund på den sirkelbyen "under" vann. men men, går det ikke, så går det ikke Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 (endret) familiens svarte and? Edit: kanskje det er darkmaker som har vært på ferde Endret 26. august 2010 av thiscouldbeanyone Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 nintendo er fortsatt MEGET populært. er en mario der også, men ble for mørkt å ta bilder Lenke til kommentar
Lange Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Heisann Lange. Grunnen for at det er liste på serveren er ikke fordi jeg har noe mot nye folk, men heller fordi jeg er redd for folk som ødelegger for andre. Forståelig. Vil ikke være på en sånn server heller. Får heller prøve å smiske meg inn på denne serveren senere. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Får berre connection timed out når eg prøvar å kome meg inn. Er serveren oppe? Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 får bare det jeg også.. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 den var oppe når jeg logget ut for å spise middag Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 sorry fikk en GSOD for litt siden å glemte å starte den når jeg restarta. er oppe nå, men etter at det klikker endre spawn seg for hver gang jeg restarter serveren:P samt at den har flyttet en del av kartet midt inn i lordbosts glass greie(samt at noe sikkert ikke har blitt lagret, vet ikke hvor langt han kom med å fylle opp sand da Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 En fyr som heter Njaal som forsøkte å komme seg inn i går. Husker han har vært på serveren en god del før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå