Gå til innhold

bmunds minecraft survival server

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da kjøpte jeg spillet. Noen timer siden nå, har spilt siden da >< Begynte på en øy. Veldig lite ressurser av noen type. Etter et par timer med å jakte på ressurser, ble jeg drept av en selvmords bomber og alt jeg hadde fløy ut på havets dyp. Fant det aldri igjen ><. Men men, klar for å teste litt mp nå. Hvis jeg kan få invite.

Lenke til kommentar

Heisann Lange.

Grunnen for at det er liste på serveren er ikke fordi jeg har noe mot nye folk, men heller fordi jeg er redd for folk som ødelegger for andre.

om du kjenner noen som spiller hos meg fra før som kan gå god for at du er en hyggelig kar osv så kan du få invite.

Hvis ikke så er det i førstepost 3 andre servere som skal vær åpne 24/7 og ikke har noen restriksjoner såvidt det er meg bekjent.

Lenke til kommentar

Heisann Lange.

Grunnen for at det er liste på serveren er ikke fordi jeg har noe mot nye folk, men heller fordi jeg er redd for folk som ødelegger for andre.

Forståelig. Vil ikke være på en sånn server heller. Får heller prøve å smiske meg inn på denne serveren senere.

Lenke til kommentar

sorry fikk en GSOD for litt siden å glemte å starte den når jeg restarta.

er oppe nå, men etter at det klikker endre spawn seg for hver gang jeg restarter serveren:P

samt at den har flyttet en del av kartet midt inn i lordbosts glass greie(samt at noe sikkert ikke har blitt lagret, vet ikke hvor langt han kom med å fylle opp sand da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...