Gå til innhold

bmunds minecraft survival server


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, lurer egentlig på om denne tråden kanskje hører mer hjemme under sosial spilling?

Noen som føler at det blir veldig feil om jeg flytter den?

 

Forresten, har snakket ofte med Notch selv når han utviklet Wurmonline, veldig grei fyr og utrolig morsom innimellom, han liker å skryte litt av Mensa medlemskapet sitt ^_^

 

Danecs!

Lenke til kommentar

desverre fikk jeg ikke nyeste serverprog til å funke, kun delvis og det er jo ikke nok.

men som nevnt tror jeg ikke det blir det store problemet.

kommer du ikke inn når serveren er åpnet kommer du ikke inn heller, såfremst ikke noen som er på lista kan gå 110% god for deg.

regner egentlig med at det ordner problemet(med ildpåsettelse o.l.) da de som står på listen har spilt på min server siden jeg åpnet den uten å lage noe bøll.

 

poster forøvrig noen bilder fra det nye kartet som kommer til å være urørt når jeg starter opp serveren i morgen formiddag noonish.

 

nyserver1282609435.png

nyserver21282609435.png

nyserver31282609435.png

 

ønsker den "harde" kjerne velkommen fra i morgen formiddag og utover

 

MERK: kommer du ikke inn så betyr ikke det at jeg har noe personlig mot deg, men bare synes det er fryktelig trist at enkelte skal ødelegge ting andre har brukt opptil flere timer (og eventuelt dager) på og jeg ikke kan være naiv nok til å tro at alle vil noe "godt" og ikke vil ødelegge noe lenger.

 

 

edit: mener selv at det kan se ut for å ha litt for hver en smak

+ rettet en leif eller to

Endret av thiscouldbeanyone
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...