FrankBjarne Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Åja, blir vel like mye og nesten mer jobb da Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 hehe. langt i fra umulig at det kommer til å bli det ja:P Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hmm, lurer egentlig på om denne tråden kanskje hører mer hjemme under sosial spilling? Noen som føler at det blir veldig feil om jeg flytter den? Forresten, har snakket ofte med Notch selv når han utviklet Wurmonline, veldig grei fyr og utrolig morsom innimellom, han liker å skryte litt av Mensa medlemskapet sitt ^_^ Danecs! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 har snakket ofte med Notch selv Kan eg ta på deg? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 siden du er veileder regner jeg med du vet best hvor det passer inn? la den bare her siden det var en minecraft tråd her fra før. in other news: DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM nejda, men har lagt inn whitelist. står du ikke på lista kommer du ikke inn. har du lyst til å stå på lista? send en PM osv Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Joda, den hører nok best hjemme under sosial spilling, siden dette er en egen Minecraft server ;-) Svelemoe : Heh, da mister jeg jo min Notchesness , men har du lyst til å prate med ham dukker han innimellom opp på Wurmonline sin irc server. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) EDIT: Undervannsby: Endret 23. august 2010 av lordbost Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Stakkars skipet mitt Ja, jeg liker ikke hva Borbra gjorde med båtene våre Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Noen som vet hva dagens update fører med seg? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 at jeg ikke får spille med dere:P Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Noen som vet hva dagens update fører med seg? ligger her: http://notch.tumblr.com/ noen bugs fix osv Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 FFFFFUUUUUU!!!!! jævla dåsetryne spm tenner på.. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 ser ut som om minecraft.net er nede prøver å få opp serveren så snart som mulig Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ang. det, har du mulighet for å slå av den flammelage tingen fra serveren? iron and flint er det vel? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 (endret) desverre fikk jeg ikke nyeste serverprog til å funke, kun delvis og det er jo ikke nok. men som nevnt tror jeg ikke det blir det store problemet. kommer du ikke inn når serveren er åpnet kommer du ikke inn heller, såfremst ikke noen som er på lista kan gå 110% god for deg. regner egentlig med at det ordner problemet(med ildpåsettelse o.l.) da de som står på listen har spilt på min server siden jeg åpnet den uten å lage noe bøll. poster forøvrig noen bilder fra det nye kartet som kommer til å være urørt når jeg starter opp serveren i morgen formiddag noonish. ønsker den "harde" kjerne velkommen fra i morgen formiddag og utover MERK: kommer du ikke inn så betyr ikke det at jeg har noe personlig mot deg, men bare synes det er fryktelig trist at enkelte skal ødelegge ting andre har brukt opptil flere timer (og eventuelt dager) på og jeg ikke kan være naiv nok til å tro at alle vil noe "godt" og ikke vil ødelegge noe lenger. edit: mener selv at det kan se ut for å ha litt for hver en smak + rettet en leif eller to Endret 24. august 2010 av thiscouldbeanyone 1 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Kanskje du kan mappe det i Cartographer? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Heisann. Får jeg være med og leke igjen? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Får bare connection timed out.... Og jeg som hadde planer om å gå amokk med øks..... Bare kødda bare kødda! ^^ Men srsly. Jeg vil bygge noe epic igjen Endret 24. august 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå